Catrice HD Liquid Coverage - Recenzija


Tečni puder je za mene uvijek bio osnova šminke, baš kao što mu engleski naziv i govori - foundation. I baš zato mi je uvijek bio najveći izazov pronaći jedan koji će odgovoriti na sve moje zahtjeve. Tada nisam znala da takav puder zapravo ne postoji, i da ako ti odgovara po jednom kriterijumu po drugom najvjerovatnije neće.
Ovaj o kojem vam pišem u ovom postu je blizu savšenom, a koje su mu to prednosti, a koje mane, pročitajte u nastavku...




Catrice HD tečni puder je relativno nov proizvod ove kozmetičke kuće i otkad se pojavio blogosfera ne prestaje da bruji o njemu, Često se desi da ga ne možete naći nigdje u gradu jer se jako brzo rasproda, pogotovo ako je neka akcija u toku. Ja ga, naravno, imam u zalihama i hvatam kad god imam priliku.



Prije nego što krenem pisati o puderu, prvo ću vam reći da je moja koža lica kombinovana, sa masnijom T zonom i suvim obrazima, te da od pudera tražim da ima srednje/jako prekrivanje, da nije težak, da djeluje prirodno, da ne ističe suve djelove i da dugo traje.

Catrice HD, kao što vidite, dolazi u staklenoj mat bočici koja odaje utisak da se radi o mnogo skupljem proizvodu nego što u stvari jeste. Sadrži standardnih 30ml proizvoda, i ne dolazi sa uobičajenom pumpicom, već sa pipetom za doziranje, što se primjećuje po crnom gumenom vrhu.

Na prvo otvaranje primjetićete da je tekstura ovog pudera jako rijetka, toliko da sam posumnjala u bilo kakvu moć pokrivanja. Pola pipete otprilike je dovoljno za cijelo lice, ako puder nanosite kistom. Ako koristite beauty blender trebaće vam nešto više, jer se dosta "upije" u aplikator,
Meni lično je draži ravno rezani kist, jer se puder u dodiru s licem prilično brzo suši, što vam ne ostavlja mnogo vremena za popravke. Doduše, puder je nadogradiv i izgledaće jednako dobro sa dva sloja kao i sa jednim, tj. nećete dobiti tzv.cakey izgled. Ja obično dodam još jedan sloj na mjestima na kojima trebam jače prekrivanje.



Prekrivna moć je negdje između srednje i jake "kategorije". Dakle, prekriće crvenilo, većinu nepravilnosti i ujednačiti ten, ali na nekim mjestima vam ipak treba korektor. Na licu izgleda neprimjetno i prirodno, a takav je i osjećaj dok ga nosite.
Setovan puderom u prahu meni traje jako dugo, skoro cijeli dan. Naravno, nakon par sati bi se mogao popraviti još jednim setovanjem, ali ja to nikada ne radim.

Što se tiče nijansi, možete birati između četiri 010 Light Beige, 020 Rose Beige, 030 Sand Beige i 040 Warm beige. Ja koristim 020 Rose Beige, i iako sadrži ovo Rose u nazivu rekla bih da je prilično neutralnog podtona. Nakon nanošenja jako, jako malo oksidira. 



Na početku sam spomenula da ovaj puder ima i mane, i pored ne toliko primjetnog oksidiranja, dobila sam utisak da mi isušuje kožu. Možda osobe sa normalnom kožom neće imati problem s tim, ali eto ja imam. I rješavam ga tako što ne koristim ovaj puder svaki dan već tu i tamo napravim pauzu i uzmem neki drugi. Isto tako, prije šminkanja stavim malo više kreme i sačekam da je koža upije prije nanošenja pudera.  

A kako recenzija nikada nije potpuna bez slika prozvoda na djelu, evo kako izgleda na licu, odmah nakon nanošenja. Kao što vidite, kod mene ima štošta da se prekrije, od kapilara po obrazima, crvenila, pa nadalje. Rekla bih da ovaj puder prilično dobro radi svoj posao. 

Nosila sam ga u svim mogućim uslovima, ljeti, zimi, u dnevnim i večernjim varijantama. Nedavno je čak izgurao i jednu svadbu, a svi znamo koliko to kod nas traje :). 

Puder je dostupan u većini drogerija širom BiH, dakle u svim koje drže Catrice kozmetiku. Puna cijena mu je oko 15-16 KM, a na sniženju često bude po cijeni od nekih 10-12 KM, što je zaista i više nego povoljno za jedan ovakav puder koji po kvalitetu pretiče i one duplo skuplje. 

Moram vam reći i da sam podstaknuta ovim pozitivnim iskustvom dala priliku još nekim Catrice proivodima za lice, i da sam i više nego zadovoljna, ali o njima u nekom od narednih postova ;). 

Jeste li  Vi probali neki od pudera iz Catrice ponude? 

3 comments

  1. Volim ovaj puder ali me nervira oksidiranje, ja najsvjetliju nijansu koristim i svakako mi je mrvicu tamna sama po sebi (jer sam duh) a kad oksidira onda bude još tamnija. Iako, kad malo pomiješam sa onim alverde čudom za posvjetljivanje bude ok :) U svakom slučaju je super puder :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ne oksidira baš toliko. Ovaj koji koristim mi je zimi mrvicu tamniji, a sad za ljeto mi je odličan.
      Meni nešto ti proizvodi za posvjetljivanje pudera ne ulijevaju povjerenje, bojim se da će pokvariti teksturu pudera.

      Delete
  2. Nisam probala jer sam se uvijek bojala kako ce da djeluje na moju kožu. Imam isto mješovoto lice sa masnijom T-zonom. I uvijek moram da pazim kako će puder da djeluje. Kada sam pročitala tvoju recenziju, zaista sam dobila želju da ga uzmem ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete