Avon Mark Epic Intense palete - Blue my mind i Integalactic

Nakon još jedne duge pauze (kod mene su pauze sve duže, a želja za pisanjem sve veća, ali jednostavno se ponekad želje i mogućnosti bitno razlikuju), danas ću vam pisati o dvije nove AVON Mark Epic Intense palete. Odlučila sam se da vam napišem ponešto o njima jer već dugi niz godina koristim Avon sjenila i to najčešće ova pakovana po četiri nijanse. Trenutno posjedujem nekih pet-šest paleta. Neke su mi više a neke manje drage, a kakvi su dojmovi o ove dvije nove pročitajte u nastavku.



Iako se radi o identičnim pakovanjima sjenila kao kod Avon True Color paleta, unutrašnjost je nešto drugačija a i kod Mark paleta naglasak je na intenzitetu tj. pigmentaciji sjenila. Inače, Mark palete dolaze u osam različitih kombinacija od kojih su neke mat a neke šljokičaste, šimeraste i u katalogu su jasno označene. Moram primjetiti da su i boje u katalogu, bar što se tiče moje dvije palete, jako realne. 

Sva sjenila se mogu nanositi mokra ili suha, ja sam ih nanosila suha, jednostavno mi nikada ne padne na pamet da pokvasim sjenila, a i kod ovih paleta mi nije trebao jači intenzitet boje.

Kao što naslov kaže, moje dvije palete su Blue My Mind i Intergalactic. A voljela bih probati još Color Crush i Island Vibes. 






U Blue My Mind paleti se nalaze tri mat nijanse i jedna šimerasta. Bijela, crna i intenzivna plava su mat, dok je svijetlo plava u lijevom donjem uglu šimerasta. Sve su jako jako pigmentirane i intenzivne, mada pomalo "brašnaste" teksture. Pogotovo ove tri mat nijanse. Pod brašnastom teksturom mislim na to da se  truse, tj. rasipaju prilikom nanošenja i u takvim slučajevima preporučujem nanošenje šminke na oči prije nego što nanesete puder, korektor i ostale proizvode na ostatak lica. Ja jednostavno prvo našminkam oči, micelarnom uklonim ostatke sjenila koji se najčešće raspu po podočnjacima, i nastavim sa ostalim proizvodima. 


Svočeve na slici ispod sam radila bez korištenja baze, pudera, kreme... I sjenila sam nanosila prstom. Mislim da se jako dobro vidi i ta odlična pigmentacija a i ta "brašnasta" tekstura. 



Kod Intergalactic palete situacija je obrnuta, sadrži tri šljokičaste a jednu mat nijansu. Jedina mat je ova predivna nježna lila boja, koja je meni najljepša u paleti i divno se slaže sa srebrnom komšinicom. Preostale dvije nijanse su dosta slične, iako su ustvari u pitanju tamno ljubičasta (šljivasta) sa rozim i ljubičastim krupnim šljokicama i tamno siva sa srebrnim. 


Ovdje pigmentacija nije toliko jaka kao kod prethodne palete, niti se sjenila truse ali se rasipa gliter pa preporučujem istu metodu nanošenja. Oči, pa ostatak lica. Jedina mat nijansa je dosta svilenkastija u odnosu na mat sjenila iz Blue My Mind



Obe palete imaju svoje prednosti i mane. Ljubičasta je itekako upotrebljiva za neki dramatičniji večernji izlazak, dok ovakve nijanse plave i nemaju mnogo ljubitelja, i nepravedno su zapostavljene zbog mišljenja da ne pristaju baš svima. Ja ih npr. volim iako imam plave oči a smeđe neuporedivo bolje istaknu. 

A evo i kako sam ja iskoristila obe palete. Htjela sam zapravo da iskoristim sve nijanse iz palete, pa sam tako kod plave iskoristila plavu nijansu preko cijelog kapka, crnu u vanjski a bijelu u unutrašnji ugao oka. Svijetlo plavu sam iskoristila da izblendam, iako ona i nije baš najpogodnija za to. Inače bih uzela neku neutralnu mat, ali poenta je da pokažem sve nijanse iz same palete.
Kod ljubičaste akcenat sam stavila na srebrnu koja zauzima dvije trećine kapka, i cat eye postignut tamno ljubičastom na gornjem, i tamno sivom na donjem kapku. Razlika se baš i ne vidi, kao što sam i rekla. U paleti izgledaju potpuno različito dok su na očima jako slične. Za blendanje sam koristila mat lila sjenilo. 



Ove, kao i ostale palete možete naći u aktuelnom Avon katologu po promotivnoj cijeni od 10.90 KM. 


Šta vi mislte? Volite li više šljokičasta ili mat sjenila? Nosite li ponekad ovakve intenzivne plave nijanse? 
Imate li možda neku od Avon paleta? I koji vam je look draži :)?


*PR uzorak

No comments