Sparkly Purple Almond Nails

Što su mi nokti duži, to mi se više sviđa ovaj novi bademasti oblik, pa u skladu sa tim nosim manikire za koje sam uvijek smatrala da više odgovaraju tom obliku...
Ovo što ću vam danas pokazati je jedna kombinacija koju sam ranije već nosila, a za izradu sam koristila lakove koje ste ranije mogli da vidite na blogu. Golden Rose Rich Color 32 i Golden Rose Jolly Jewels 106.

As my nails grow, the more I like my new almond shape. So, according to that I'm wearing the type of manicures I always considered a better match for this shape. 
Manicure I'm going to show you today I already wore, and I used nail polishes you could see on my blog before. Golden Rose Rich Color 32 and Golden Rose Jolly Jewels 106.






Kao što vidite, manikir je vrlo jednostavan. Nanijela sam dva sloja Rich Color 32, sačekala par minuta da se osuši pa četkicom nanosila Jolly Jewels 106 vodeći računa da najviše glitera bude pri korjenu nokta kako bih dobila taj "gradient" efekat. 
Kada radite ovakve manikire vodite računa da vam na četkici ne bude previše laka. Obrišite višak o grlo bočice, pa u nekoliko navrata nanosite gliter. Na taj način ćete bolje rasporediti gliter, a nokti neće izgledati debelo. 


As you can see, it is really simple to do. I applied two coats of Rich Color 32, waited a few minutes to dry and then applied Jolly Jewels 106 making sure that the most glitter is at the root of the nail to get that gradient effect.
When you do this kind of manicure, make sure that there is no too much nail polish on the brush. Wipe the excess, and repeatedly apply the glitter. In that way the glitter will spread properly, and your nails will not look too thick.




Naravo, preko svega sam nanijela sloj brzosušećeg nadlaka. 

Šta vi mislite? Sviđaju li vam se ovakvi manikiri? 
Hvala na čitanju...
Do sledećeg posta :***

Of course, I sealed the manicure with a layer of fast drying top coat. \

What do you think? Do you like manicures like this?
Thank you for stopping by...
Till next post... :****

15 comments

  1. ja te ipak više volim sa starom verzijom noktiju iako su i ovako lijepi, kao i manikura :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već mi je par cura reklo da su im draži kockasti, ali malo promjene nije na odmet :D
      Sad kad su porasli, žao mi ih je skratiti da ih vraćam na staro.

      Delete
  2. Very elegant and it suites perfectly the nail shape!

    ReplyDelete
  3. Jako lepo i elegantno, svidja mi se kombinacija boja u ovim sljokicama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala.
      Da, zaista fantastična kombinacija, obožavam taj lakić :)

      Delete
  4. Baš mi je drago što si se odvažila na promjenu oblika :) :) Jako lijepo ti stoji :) I, da, uvijek bolje izgleda na duljim noktima. Možeš ih pustit koliko god hoćeš, i uvijek će izgledat odlično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago što sam se odlučila, ali evo sada već razmišljam da ih vratim u kocku :D

      Delete
  5. Nokti su ti preprekrasni :)
    Iako su meni osobno četvrtasti bili draži :) ;)

    ReplyDelete