Golden Rose Jolly Jewels 123

Ovaj protekli period je, vjerujem, većini bio prilično težak... Ni ja nisam bila izuzetak, i iako je poplava zaobišla moju kuću, neke od bližih članova porodice nije, tako da nisam imala ni volje ni vremena da pišem postove.
Sada kada se sve polako vraća u normalu i nokti se oporavljaju od čišćenja, možemo nastaviti da pričamo o noktima, lakovima itd. ... 

Ali, prije nego što vam pokažem lak iz naslova, moram se "pohvaliti" da sam nedavno napisala saradnički post za jedan od najčitanijih blogova u BiH, MakeUp Arena, pa ukoliko vas zanima moja trenutna rutina njege noktiju zavirite u ovaj post (klik).

A sada malo o Golden Rose Jolly Jewels 123...

Last month was a pretty tough for the most of us, I believe... I was no exception, and although the flood spared my house, some of my family members didn't, so I didn't have time or will to write posts.
Now, when everything going back to normal and my nails are recovering from cleaning, we can talk about polishes...

And, before I show you nail polish from the title, I have to share with you that I wrote a post for one of the best beauty blogs in my country, Make Up Arena, so if you want to know how I'm taking care of my nails check out this post (click)... It's in Serbian language, but you can always use Google Translate ;)


And, about that Golden Rose Jolly Jewels 123...




Kao i većina Jolly Jewels lakova, i ovaj se sastoji od kombinacije raznog glitera u providnoj bazi. Broj 123 sadrži crni, bijeli i srebrni (nešto sitniji) gliter, a evo kako izgleda na mojim noktima u kombinaciji sa Astor Fashion Studio 134.

Like the big most of the Jolly Jewel nail polishes, this one also contains a combination of a different glitters in a clear base. No.123 is a combination of black, white and silver (a bit smaller) glitter, and here is how it looks on my nails over Astor Fashion Studio 134.




 
Na slikama imam dva sloja Astor laka i samo jedan sloj JJ 123. Zaista je krcat gliterom i nema potrebe za više slojeva. Pomalo je problematičan za rasporediti, pa preporučujem da se umjesto klasičnog povlačenja četkicom nanosi tapkanjem po noktu.

On the pictures I have two coats of lilac nail polish and only one coat of JJ 123. It's really loaded with glitter and there is no need for extra layers. Also, it gives uneven coverage so I recommend applying by tapping on your nail.






Što se tiče skidanja, kao i kod svih gliterastih lakova koristila sam metodu sa folijom

Ukoliko se i vama sviđa ovaj lakić a ne znate gdje da ga nađete, pogledajte u MakeUp Arena online prodavnici. Mislim da imaju i novu Expert Color liniju lakova, ali da još uvijek nisu stavljeni na sajt. 

Pišite mi šta mislite o ovoj kombinaciji...
Do čitanja :***

When it comes to removing glitter nail polishes I always use the foil method

If you like this nail polish and you don't know where to find it, check out the www.makeuparena.ba online store. I think they also have the new Expert Color collection.

What do you think about this combination?
Till next post :***

*Golden Rose lak je PR uzorak/ Golden Rose nail polish is a PR sample

4 comments

  1. Drago mi je da vas je poplava zaobisla. Na zalost i moja rodbina je imala problema ali im voda ipak nije usla u kucu na svu srecu. Manikir je savrsen kao i uvek! :* Ja volim da ovako zacinim lak vec drugi dan od mazanja. ;)

    ReplyDelete
  2. Glasam za bademasti oblik! Vise mi se svidja :D A ovaj JJ nemam, crno-bijeli glitter mi nije to. Mada super izgleda preko ovog laka.

    ReplyDelete
  3. I love GR polishes, I have a few but not this one :( I love how you combined it with the pale lavender shade, it looks very chic.

    ReplyDelete