Golden Rose Rich Color 44

Već odavno znate koliko volim Golden Rose Rich Color lakove i koliko sam zadovoljna kvalitetom, pakovanjem, cijenom, četkicom, itd...  Također, već sam spomenula da su to lakovi za kojima najčešće posežem kada su u pitanju brzinski manikiri a i nail art. Razlog za to je četkica koja omogućava vrlo lako nanošenje u samo par poteza pri čemu pravi savršen luk pri korijenu nokta, a i pigmentacija pojedinih nijansi.

A danas ću vam pokazati jednu mint nijansu, pod brojem 44...

You already know how much I love Golden Rose Rich Color nail polishes and how satisfied I am with their quality, bottle, price, brush, etc... I have also mentioned that those are nail polishes I use very frequently when it comes to fast manicure and nail art. The reason for that is amazing brush which provides the perfect application in only a few moves, and great pigmentation some of them have.

Today I'm going to show you mint shade called 44 :)...




Ali, moram priznati da ovaj lak ima malo lošiju formulu u odnosu na ostale iz ove kolekcije. Prilikom nanošenja se dešava da ponegdje ostanu neravnine i "ćelava" mjesta, pogotovo kada je prvi sloj u pitanju. Drugi u velikoj mjeri popravi stvari, ali ipak mislim da je nadlak neophodan.

But, I have to admit that this one has a bit different formula comparing to the rest of the collection. During the application, it can leave visible brush strokes and bold spots, especially with the first layer. The second one makes things much better, but I still think that the topcoat is necessary. 



Još jedna zanimljiva stvar vezana za ovaj lak je da sam pogledala veliki broj swatcheva na internetu, a nisam primjetila ni pročitala da sadrži shimmer. Očekivala sam čistu kremu, i zaista se iznenadila kada sam uočila jako, jako sitni zeleni shimmer u bočici. Na noktima se skoro i ne vidi, tj. vidi se samo na direktnoj sunčevoj svjetlosti iz neposredne blizine, ali kada ga posmatrate u bočici jasno dolazi do izražaja.

Za kraj, podsjećam da Rich Color lakove možete kupiti u Makeup Arena (klik) web shopu, po cijeni od 2,5 KM.

Sviđa li vam se ovaj lak? Imate li nešto slično?

Hvala na čitanju...

Another interesting thing about this nail polish is that I have seen a lot of swatches before I got it, but I haven't noticed that it contains shimmer. I expected cream finished nail polish, and I was very surprised when I saw that fine green shimmer in bottle. It's almost invisible on the nails, but you can see it in the bottle. 

In the end, I remind you that you can find  Rich Color nail polishes at the Makeup Arena (click) web shop.

Do you like this nail polish? Or, maybe you own something similar? 

Thank you for stopping by...

9 comments

  1. Ja neki dan uzela opet Flormar mint 424 koji imam unazad evo trece proljece/ljeto. Imam milion mint lakova, al taj mi je najbolji. I kasnije udjem u Refan i taj GR kupim sestri jer nije vise bilo Flormara. I isto nisam odmah skontala da ima shimmer, tek u kuci ga primjetila. Nisam joj ga jos dala, nadam se da ce joj se fino mazati. Meni se svidjaju njihove cetkice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam taj Flormar, i ja ga baš volim zato što je nekako više zelen od ostalih mint lakova.
      Shimmer se ne vidi na noktu, a što se tiče mazanja, nije savršen kao ostali RC lakovi ali opet nije ni tako strašno.
      A o četkicama svaki put pišem hvalospjeve :D.

      Delete
  2. Isto nam je iskustvo. Mene je formula baš razočarala jer mi je to bio prvi Rich Color lak i očekivala sam da mazanje bude san snova. Boja je prelepa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadam se da nisi odustala od ostalih iz kolekcije zbog iskustva sa ovim :).
      Lak uopšte nije toliko loš, ali su me ostale nijanse iz kolekcije razmazile, pa sam možda nerealno očekivala od jedne pastelne nijanse da se maže savršeno.

      Delete
  3. I don't own nothing similar so I am sure I am going to purchase this very soon, because I love it!

    ReplyDelete
  4. Divna je boja! Imam nekoliko slicnih nijansi, ali bas ovakvu nemam, mozda ce mi se uskoro pridruziti ;)

    ReplyDelete