Manhattan Pastell Pretties 003

Ne znam da li se sjećate ili ne, ali prije nekog vremena sam pisala o Manhattan laku iz Pastell Preties kolekcije pod brojem 004 (link). Tada sam također spomenula kako sam dobila još jedan iz iste kolekcije te da ću vam ga uskoro i pokazati.
Pod tim uskoro, nisam mislila na tri mjeseca, ali eto :D...

I don't know do you remember or not, but before a while I wrote about Manhattan Pastell Preties 004 nail polish (link) . I also mentioned that I got another one from the same collection, and that I'm going to show it to you soon.
When I said soon, it should not last three months, but well :D... 




Manhattan Pastell Preties 003 je prava proljetna nijansa, lila sa dosta hladnog/plavog podtona. Naravno, to je čini teškom za slikanje, jer ispada više plava nego što jeste. 
Formula je zadovoljavajuća, prekriva sa dva deblja sloja ponegdje ostavljajući neravnine. Nešto bolja nego kod prethodne nijanse o kojoj sam pisala. 
Ali, kako sam ja veliki ljubitelj pastelnih lakova, zbog boje opraštam i malo teže nanošenje.

Manhattan Pastell Preties 003 is a true spring nail polish shade, lilac with a cold / blue undertone. Of course, it makes it look bluer in the pictures than it actually is.
Formula is not the best, but it gives full coverage with two thicker coats. Also, it leaves visible brush strokes. But, it's still better that with the previous one.
Although, as a big fan of pastel nail polishes, I don't mind to invest some extra effort for colors like this.



Već sam rekla da nemam puno iskustva sa Manhattan lakovima, ali ono što mi smeta kod ova dva koja imam jeste to što u toku lakiranja svaki put kada trebam umočiti četkicu u lak, moram da zavrnem čep. Ako ne zavrnem, četkica ne može da "dohvati" dovoljno laka, i samim tim uzrokuje neuredan izgled.
Ovo se odnosi na sva Manhattan mini pakovanja lakova koja dolaze u ovim bočicama, a za one sa standardnom mililitražom ne znam. Nadam se da nemaju ovaj problem.

Imate li vi iskustva sa Manhattan lakovima? Sviđa li vam se ova nijansa?
Hvala na izdvojenom vremenu :)
Do čitanja...

I already told that I don't have much experience with Manhattan nail polish, but the thing which bothers me with these two I have is that every time I need to dip the brush into nail polish I have to twist the cap. If I don't twist it all the way, the brush will not pick enough nail polish.
This is the problem with all Manhattan mini nail polishes that come in the bottles like this. I hope the full sized ones do not have this problem.

Do you have any experience with Manhattan nail polishes? What do you think about the shade I showed you in this post?
Thank you for your time :)
Till next post...

9 comments

  1. Divno kao i uvijek! Što se Manhattan lakova tiče, što sam do sada kupila, kupila sam i više neću. Do sada sam lakirala 3 nijanse i sve su mi bile takve nikakve za mazanje. Prvi sloj nije obećavajući, ali kod većine lakova nije, međutim ni drugi ne ohrabruje i onda kad se pomirim s trećim slojem iako na nekim mjestima znam da će biti too much, taj treći samo pokvari sve. Realno, što se napravi s drugim slojem, to je to - treći mi ne treba ni pokušavati staviti. Doduše, sve tri su ovako iz manjih bočica. Imam i dva velika, ali još nisu na red došli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ni ja ne volim stavljati tri sloja... Najdraži su mi oni lakovi koji budu savršeni sa dva tanja sloja, ali znam da je to kod pastelnih boja jako rijetko pa im progledam kroz prste :)
      Znači, i ti imaš slično iskustvo sa Manhattan lakovima :(

      Delete
  2. Još uvek nemam iskustva sa ovim lakovima, jedan sam držala u ruci i primetila da je bočica dosta lagana, nekako nestabilna, i znala sam da postoji mogućnost da pravi probleme pri nanošenju. Što se tiče ovog laka, sviđa mi se i užasno me podseća na jedan lak, ali nikako da se setim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih ni ja imala da nisam dobila na poklon :) Obično kada kupujem lakove po drogerijama, to budu Catrice ili Essence zbog raznovrsnosti boja, finiša, itd...
      Ne znam na koji bi te mogao podsjećati, nemam ništa slično u kolekciji...

      Delete
  3. Bas je lepa boja! Slazem se sa ovim sto si rekla za proces mazanja, jako je nezgodno, ja imam jedan pastelno zeleni i imala sam iste probleme, ali im je sve oprosteno zbog lepih boja :)

    ReplyDelete