Chocolate Nails - Aura Professional Vintage Mood

Nije me bilo već neko vrijeme, ali se nadam da ću nekako uspjeti uskladiti blog sa ostatkom obaveza te da ću pisati postove češće jer imam još mnoštvo lakova koje vam nisam pokazala, a i novi oblik noktiju je tu :)

Za početak, pokazaću vam savršen "čokoladni" lak, koji sam dobila od Marine sa bloga Marry's Raveland. (klik).  Kod nje sam prije nekih mjesec dana vidjela recenziju Aura Professional lakova, i ostala zatečena ljepotom nijanse pod imenom 52 Vintage Mood. To sam, naravno, napisala u komentarima, pa mi je Marina odlučila pokloniti ovu smeđu divotu. I još neke sitnice...

I was gone for a while, but I still hope that I will be able to spend more time on writing blog posts because I have a bunch of nail polishes I want to show and a new nail shape :).

In the beginning, I'll show you the perfect "chocolate" nail polish, which I got from Marina from Marry's Raveland (click) blog. About a month ago I saw her review of Aura Professional nail polishes, and I fell in love with the shade called 52 Vintage Mood. I wrote it in the comments, of course... So, Marina decided to send me this chocolate beauty. And some other things...



 Nećete vjerovati, ali do sada nisam imala opremu za pečatiranje :)

Ali, da se vratim na lak. Vjerovatno vam nije jasno čemu toliko uzbuđenje oko smeđeg laka, ali eto ja ih obožavam. I jako, jako dugo tražim savršenu nijansu koja liči na mliječnu čokoladu a da ne vuče na boju blata, kao što obično bude. To sam u ovom laku konačno našla, i žao mi je što ima samo 6 ml :(.

You will not believe this, but I didn't have stamping equipment so far :)

But, lets talk about Vintage Mood. You probably don't understand why so much excitement about brown nail polish, but I just love them. And, I've been looking for a perfect chocolate shade for years :). It's supposed to be like milk chocolate, without muddy undertones in it. I finally found it and I'm sorry it contains only 6 ml...



Što se tiče kvaliteta i mazivosti, prekriva u dva sloja. Ponegdje su mi ostali tragovi četkice, ali sloj nadlaka je popravio stvari. Na noktima mi je trajao neka tri-četiri dana.

It gives full coverage in two layers. There were a few visible brush strokes, but a layer of top coat fixed it.
It lasted on my nails for three or four days.



A novi oblik... U principu, zadovoljna sam, ali još se nisam ispraksala kako da slikam a da izgleda kao uživo. Nekako mi na slikama djeluju kraći i obliji nego što jesu.

Šta vi mislite o novom obliku? I, sviđa li vam se lak? 

Hvala na čitanju...

About the new shape... I like it, but I still haven't found the perfect angle for taking pictures. They look shorter and rounder on the pictures, then they actually are.

What do you think about almond shaped nails? Do you like the nail polish?

Thanks for stopping by...

2 comments

  1. Lijepa nijansa imam sličnu ali je Gabrini u pitanju. Odličan ti je oblik noktiju baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
  2. Bas je njam :D A novi oblik ti super stoji ;)

    ReplyDelete