Golden Rose Jolly Jewels 120

Prateći razne kolekcije koje Golden Rose izbacuje u zadnje vrijeme, pomalo sam zanemarila jednu od mojih omiljenih - Jolly Jewels. Međutim, kada sam birala lakove za recenziju sa Makeup Arena web shopa, sjetila sam se da mi neki od ovih ljepotana već duže vrijeme stoje na listi želja.
Nijansa koju ću vam danas predstaviti je br. 120...

Lately, Golden Rose released a significant number of collections, so I kind of forgot about one of my favorites - Jolly Jewels. But, when I chose nail polishes from a Makeup Arena web shop I remembered that some of them were on my wish list for quite a while.
The shade I'm going to show you today is 120...





Radi se o mješavini krupnog i nešto sitnijeg glitera crvene, ljubičaste, roze i zlatne boje u providnoj bazi. Kao i drugi Jolly Jewels lakovi, i ovaj je zaista krcat gliterom. Ponekad se toliko glitera nađe na četkici da možete dobiti skoro potpuno pokrivanje bez ikakvog baznog laka. Ali, ja radije stavim dva tanja sloja kako bi bio koliko toliko ravnomjerno rasporedjen.

It's a mixture of large and a bit smaller glitter in red, purple, pink and gold color in a clear base. Like all the other Jolly Jewels I own, this one is also crowded with glitter. Sometimes, there is so much glitter on the brush that you can get almost full coverage without any base color. But, I prefer applying two thinner layers so the glitter look as even as possible.



Uglavnom, još jedna fantastična kombinacija glitera za sve nas ljubitelje šljokičavih noktiju. A za sve vas koji još uvijek muku mučite sa struganjem glitera sa nokta, malo podjećanje na tutorijal (klik).
Kao podlogu, ovaj put sam koristila dva sloja Golden Rose Rich Color 26

Jolly Jewels lakove, kao i ostatak Golden Rose asortimana uključujući nove teksturisane Galaxy lakove, možete kupiti na www.makeuparena.ba . Cijena im je 4 KM.

Volite li šljokičaste lakove? Imate li neki Jolly Jewels?
Hvala na čitanju, i sretan vam 8. Mart :)

Anyway, this is another great glitter combination for all of us who love that glittery look of the nails. And for all of you who are still avoiding glitter nail polishes because you don't know how to remove, here's a little reminder on a tutorial I did. 
The base color for this layering manicure was Golden Rose Rich Color 26

You can buy Jolly Jewels at www.makeuparena.ba. There is also the rest of the Golden Rose assortment, including the new Galaxy collection.

Do you like glittery nails? Do you own any Jolly Jewels?
Thank you for stopping by, and happy 8. March :)


PR Sample/PR Uzorak

5 comments

  1. Obožavam GR JJ lakove!!!
    Imam ih par samo što su kod nas 34 kune :(
    Gledala sam i taj 120 ali su mi se šljoke činile pre rijetke, a nije mi palo na pamet lakirati ga preko nekog laka u boji jer ih obično nosim same :)

    ReplyDelete
  2. Obozavam tu sljokica kolekciju...fantasticno izgledaju ,dugo traju ali kada treba da se skida,ja hocu da se ubijem i kunem dan kada sam ga i namazala...i tako u krug...dok nisam otkrila taj tutorijal...ali je stvarno divan :)Koliko ima slojeva samih sljokica*
    Ja imam crno belu kombinaciju i izgleda kao da sam sve tackice rucno crtala.Imam i onu zlatno cnu kombinaciju :)

    ReplyDelete
  3. I ja ih obozavam, imam ih 7 :)
    I tu crno bijelu nijansu imam, biće za koji dan na blogu...
    A to sa folijom je zakon, sad tako skidam i neke crvene/tamnije lakove da ne ostane po koži.

    ReplyDelete