Golden Rose Holiday 54

Danas ću vam pokazati još jedan tekturisani lak iz Golden Rose Holiday kolekcije. Riječ je o nijansi broj 54, koja je nešto drugačija od prethodne tri koje ste imali prilike vidjeti ovdje na blogu...
Drugačija je jer pored teksturisane baze sadrži i krupni gliter koji daje potpuno drugačiji izgled u poređenju sa ostalim.
Evo kako izgleda...

Today I'm going to show you another textured Golden Rose Holiday nail polish. It's shade called 54, which is a bit different than the previous three you could see on my blog...
It's different because it contains large glitter which gives this shade another dimension compared to the others I have.
Here is how it looks...




Lak je neke srednje sive boje sa totalno neobičnim podtonom koji u zavisnosti od osvjetljenja može da vuče na rozu ili lila boju. Prilično je teško uhvatiti taj neobični podton i nadam se da ga primjetite na slikama...
Nanosi se savršeno, sa dva sloja daje potpuno i ujednačeno prekrivanje a kao i prethodnici na noktima traje  tri-četiri dana bez oštećenja.
Moram spomenuti da je trajnost laka jako subjektivna stvar, pa tako ono što meni traje danima, nekima ne traje ni jedan. Takođe, zavisi i od pripreme nokta te od vrste baznog laka koji se koristi ispod, ukoliko se koristi.

The nail polish is gray with some unusual undertone, which can look pink or lilac depending on lightening conditions. It's been hard to capture that undertone, and I hope you can see it in the photos...
The application is perfect, two coats are enough for full and even coverage, and it lasts on nails for three or four days without any damage.
I must say that the lasting of nail polish is very subjective thing, and what lasts on my nails for days, on someone else will not. Also, it depends on the nail preparation and base coat...



Ovo je jedan od lakova koje jako često nosim u zadnje vrijeme. Dobila sam ga početkom januara, a nosila sam ga već tri ili četiri puta, što je vjerujte, za mene puno.
Teksturisani lakovi su nešto čemu se često vraćam kada su u pitanju brzi manikiri, što zbog brzine sušenja, što zbog toga što im ne treba nadlak a nanose se savršeno.

Golden Rose Holiday lakove možete naći na Makeup Arena web shopu, po cijeni od 4,50 KM (oko 2,20 EUR).

Imate li već neki od Holiday lakova? Jeste li oduševljene ovako kao ja :)?
Hvala na čitanju...

It's one of the nail polishes I use a lot lately. I got it in January, and I already wore it three or four times, which is a lot for someone like me.
Textured nail polishes are something that I wear a lot when it comes to quick manicure, and it's because they are drying really fast, don't need a top coat over and have the perfect application formula.

You can find Golden Rose Holiday varnishes at Makeup Arena online store. They cost about 2,2 EUR.

Do you have any Holiday nail polishes? Are you satisfied like I am?
Thank you for stopping by...

*PR Sample/PR Uzorak

17 comments

  1. Da sam lak bila bih Holiday haha :D Ne razumijem kako ih ljudi ne voli, meni su nešto najsavršenije što mogu nositi na noktima. Neki dan sam kupila ovu nijansu, ali definitivno mi 58 ništa ne može nadmašiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, baš tako :) Nisu se ni meni svidjeli dok ih nisam probala...
      Nemam 58, ali znam da je divan, kao i ostali iz kolekcije :)

      Delete
  2. Fenomenalna je boja! Mnogo volim ovu GR liniju lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosto, jednom kada probas ne mozes da ne volis ;)

      Delete
  3. It's amazing! I love this collection:)

    ReplyDelete
  4. Bojana neću da ti dajem komplimente da ne bi slučajno koji urekla :p ali tako dobro izgleda svaki lak na tvojim noktima

    ReplyDelete
  5. Koji odstranjivač koristiš za skidanje ovih lakova ? Divni nokti :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ebelin odstranjivač bez acetona. Ide malo teze, ali moze se skinuti. A kad nemam vremena, onda uradim ono skidanje sa folijom...

      Delete
  6. predivan je, podsjeća me na moj Misslyn Elegance ♥
    I nikad mi neće dojaditi komentirati kako mi imaš divne nokte ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidiš, divila sam se Misslyn pjeskićima na forumu a nisam ih ni otišla potražiti. Ovi GR su mi totalno zaokupili pažnju :)
      Ni meni neće dosaditi dobijati komplimente :P

      Delete
  7. This is one of my favorite polishes from the Holiday collection, beautiful glittery shade. Love the swatch!

    ReplyDelete
  8. Imam ih nekoliko i svi su mi divni, a osecam da ce se i ovaj pridruziti kolekciji ;)

    ReplyDelete
  9. Wow, just wow! Predivna nijansa i efekt

    ReplyDelete
  10. divni :) nedavno sam si i ja nabavila jedan holiday u nijansi 57 i super je :) odlični su holiday lakovi

    ReplyDelete