Black and Glitter Matte Nails

Za promjenu, danas imam jednu mat kombinaciju na noktima. Moram priznati da sam nekako zaboravila na mat nadlak koji imam, ali kako sam imala želju da probam novi crni lak Golden Rose Rich Color 35 i Golden Rose Sweet Color 49 učinilo mi se da će matirani biti pun pogodak...

For a change, today I'm wearing matte combination. I have to admit that I kind of forgot about the matte top coat I have, but since I wanted to try out my new black nail polish Golden Rose Rich Color 35 and Golden Rose Sweet Colo 49 I thought they would look great matted...




Crni lak, čija dva sloja su poslužila kao baza za ovaj mat manikir, ćete vidjeti detaljnije u nekom od narednih postova. Ne znam za vas, ali meni je dobar crni lak nešto što "moram" imati u kolekciji pa se nekako osjećam dužnom da ga predstavim na pravi način za sve vas koji ste u potrazi za istim :).

Sweet Color 49 se sastoji od šestouganog glitera koji u zavisnosti od ugla gledanja mijenja boju iz žute u zelenu i iz zelene u plavu. Ja sam ga nanijela u dva sloja preko crnog. Gliter se malo teže raspoređuje, što se i vidi na slikama... Bilo bi bolje da sam ga nanosila tapkanjem. Kod ovih lakova bočice su dosta manje od standardnih i sadrže 5,5 ml.

Black nail polish, which served as a base for this manicure, you'll be able to see in some of the upcoming posts. I don't know about you, but good black nail polish is a must have for me so I feel the need to share it with you when I find it :).

Sweet Color 49 contains iridescent glitter which changes its color depending on the point of view... From yellow to green, and from green to blue color. On the pictures I have two coats, over black. It's a bit hard to apply, because it leaves spots without glitter. But, I ques it would be better if I dabbed it on. The bottle is smaller that the others in GR range, and it contains 5,5 ml.



Mat nadlak koji sam ovdje koristila je Miss Sporty Check Matte...

Golden Rose Rich Color, kao i Sweet Color lakove možete nabaviti na www.makeuparena.ba po cijeni od 2,5 KM i 1,2 KM.

Šta vi mislite o ovoj kombinaciji? Volite li mat nokte?
Hvala na čitanju...

The matte top coat I used here is Miss Sporty Check Matte...

Golden Rose Rich Color and Sweet Color nail polishes you can find at www.makeuparena.ba

What do you think about this combination? Do you like matte nails?
Thanks for stoping by... :***

16 comments

  1. Savršeno! btw čime njeguješ zanoktice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :*
      Baš sam planirala post o tome kako njegujem nokte, mislim da je krajnje vrijeme :D
      Što se tiče kožice i zanoktica, višak uklanjam Afrodita gelom za odstranjivanje kožice jednom u 10 dana, a onda svaki dan mažem Hemelovom kremom za nokte ili nevenovom kremom - Balea... Zavisi šta mi je pri ruci.
      Ponekad znam namazati i sa maslinovim uljem, ali to je jako rijetko...

      Delete
    2. Piši post sto prije :-D jedva čekam…. nikad čula za taj Afrodita gel…. :/

      Delete
  2. odlična kombinacija, tako jednostavna a super efektna manikura :D

    ReplyDelete
  3. Definitivno pun pogodak sa matiranjem :)
    I da, savrsen crni lak je obavezan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala...
      Jeste obavezan za nas lakoholičare :), a teško je naći dobar primjerak...

      Delete
  4. Predivno, slazem se crni lak je definitivno nesto sto svako treba imati.

    ReplyDelete
  5. Meni su na ovakvim manikurama čak i ljepši neravnomjerno raspoređeni glitteri. Svaki put kad radim neku takvu manikuru, još točkalicom rasporedim da bude jednoliko, i onda uvijek skinem jer mi se ne sviđa :D
    Ovo tvoje mi je baš prekrasno, i jako mi se sviđa taj glitter :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja sam nekako sklona tome da sve bude jednako i simetrično :)
      Gliter mi se baš svidja, sličan je mom voljenom GR 318 samo što su krupnije šljokice...
      Hvala ti ;)

      Delete
  6. I love glittery combination matte and what you created looks very good!

    ReplyDelete
  7. Ove GR šljoke su mi odlične!
    Super mi je kaj si sve zajedno matirala :)

    ReplyDelete