Valentine's Day Dotticure

Nekoliko zadnjih postova odnosilo se najviše na swatcheve lakova, pa mi je ovo Valentinovo dobro došlo da se malo posvetim nail art-u i da nosim "slatke" manikire sa srcima, iako nisam osoba koja ga slavi. Imala sam par kombinacija u glavi, ali sam znala da sve zajedno mora da izgleda nježno, slatko i naravno da bude u pastelnim bojama. U te svrhe mi je odlično poslužio Astor Fashion Studio 134, divna pastelna boja lavande, koju sam nedavno dobila na poklon...

The last few posts on blog referred to nail polish swatches, so I used this upcoming Valentine's Day for some nail art inspiration and wearing "cute" heart manicures, even though I'm not the kind of person who celebrates it :). I had few combinations on my mind, but I knew it had to look cute, gentle and pastel. Astor Fashion Studio 134 I recently got as a gift served as a perfect base for the design. It's a lovely lavender shade...





Formula mu je daleko od savršene, pa su mi trebala tri deblja sloja kako bih dobila ujednačeno prekrivanje. Također, treba ga nanijeti u što manje poteza jer ostaju tragovi četkice ostavljajući prazna mjesta na noktu.
Tačkice sam radila sa Golden Rose Rich Color 32 i Flormar 400 (kreč bijeli)...

The formula is not great, so I needed three thicker coats to get full and even coverage. Also, it leaves visible brush strokes and requires really fast application with only a few moves. 
As for the dots, I did them whit Golden Rose Rich Color 32 and Flormar 400 (white)...




Nadam se da vam se sviđa i da će nekoj od vas poslužiti kao inspiracija...

Hvala na čitanju...

I hope you like it and I hope it'll serve as an inspiration for some of you...

Thank you for stoping by...

8 comments

  1. Predobro, mnogo mi se sviđa! Ne preterano upadljiv i romantičan dizajn. Bazna boja je savršena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam nešto i htjela, da bude slatko ali ne pretjerano. Da nije klasična roza, a opet "girlie"...
      Drago mi je da ti se sviđa ;)

      Delete
  2. predobra ideja :) i sama boja laka mi je predivna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      I meni je lakić divan, šteta što je formula malo problematična.

      Delete
  3. odlična ideja! ja sam ove godine većinom u rozoj za Valentinovo ali baš sad lakiram jednog crvenog krasotana :D

    ReplyDelete
  4. Preslatko je i skroz originalno. ;)

    ReplyDelete
  5. Kao što sam već puno puta rekla, imaš prekrasne nokte :)
    Svaka čast na tak urednom (pravilnom) točkanju!

    ReplyDelete