Striping Tape Manicure

Ranije sam spominjala kako sam kupila trakice za nail art, a prvi pokušaj sa njima ste mogli da vidite u ovom postu. Naravno, desio se još jedan pokušaj i to sa nešto više trakica nego prošli put...

I have previously mentioned that I bought striping tape for nail art, and you could see my first attempt with them in this post. Of course, I had to try again. This time I used more stripes than the last time...







Kao podlogu za trakice koristila sam crni Flormar lak br. 313 (dva sloja). Preko trakica sam stavila dva sloja nadlaka, i to: jedan sloj Manhattan Pro Shine i jedan Essence Better than gel nails. 
Dva različita nadlaka su tu zbog toga što sam primjetila da BTGN ponegdje "otopi" boju sa trakica ako se nanese direktno na njih. 
E sad, prošli put sam rekla kako su mi trakice izdržale samo nekoliko sati na noktima. Ovaj put je bilo nešto bolje, uspjele su pregurati noć i polovinu sledećeg dana prije nego što su se počele odvajati na krajevima (vidi se na zadnjoj fotografiji). Dobila sam utisak da će duže da traju ukoliko se krajevi odmaknu koji milimetar od ivice nokta, iako to može malo neuredno izgledati. 
Trakice sam kupila na ovdje i stigle su mi za sedam dana.

Šta vi mislite? Koristite li ove trakice i jeste li našle neki način da potraju duže na noktima?
Puno pozdrava do sledećeg posta... :***

As a base for the stripes I used black nail polish - Flormar No. 313 (two coats). Over the stripes I applied two coats of the top coat. There was one layer of Manhattan Pro Shine and one layer of Essence Better Than Gel Nails. That's because I have noticed that BTGN top coat can "melt down" the color of the stripes if it's applied directly on them. 
Last time I said that the stripes fell off after a few hours. This time it was a little bit better, they managed to last the whole night and half the next day before they started to separate at the ends (you can see it in the last photo). I got the impression that they last longer if you apply them a few millimeters from the edge of the nail, even it could look a bit messy. 
I bought the stripes here and they arrived in seven days. 

What do you think? Do you use this kind of nail art decorations and have you found some method to make them last longer?
Till next post... :***

15 comments

  1. Imaš divne noktiće.i jako mi se sviđaju ove trakice al glupo je da traju tako kratko možda bi neki ultra top coat pomogao!
    :)

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se dopada ovaj manikir. Veoma je upečatljiv.

    ReplyDelete
  3. lijepo!!!
    ja imam samo ljubičasti striping tape kojeg mi je frendica poklonila ali bih željela i u drugim bojama jer je zakon! :D

    ReplyDelete
  4. Odlično ti je ispalo, jako lepo izgleda :)

    ReplyDelete
  5. savršena manikura, predobro si ovo složila... ja baš ne volim ove trakice baš zato što se odlijepe prije nego ih poslikam :P

    ReplyDelete
  6. fantastično! odlične boje, plus si baš precizna!

    ReplyDelete
  7. hh, pa uvijek ko papiga moram ponavljat kako imaš prekrasne nokte :)
    I krasna mi je ova kombinacija :)
    Što se trakica tiče, samo ih mrvicu odmakneš od ruba laka, tek toliko da je možeš cijelu prijeći top coatom, pa da se ne odvaja :D I prije nego prijeđeš njime, stisneš ih još malo na rubu :)
    Meni su se isto odvajale, al ovako su na noktima skroz dok ne odlučiš maknut :D Jednom su mi bile preko tjedan dana :)

    ReplyDelete
  8. This is such a good looking manicure, lovely nails!

    ReplyDelete