No name manicure

Kao što naslov kaže, manikir koji ćete danas vidjeti nema naziv a i nije baš uobičajen. Nastao je u nekim mojim momentima kada eksperimentišem sa lakovima pa mi svaki nokat izgleda drugačije :).
Pošto sam jako zadovoljna i nestrpljiva da vam pokažem rezultate, odmah ću preći na slike...

As the title says, manicure that you will see today has no name and it's not very common. It was created in one of those moments when I'm experimenting with varnishes, and when every single nail looks totally different :).
Since I'm very satisfied with the result I can't wait to show you pictures, here they are...







Ovo je ustvari trebao da bude Harlequin Hardware manikir (klik) u drugim bojama, ali sam se malo zaigrala i dobila to što vidite na fotografijama. Za one koje zanima, poslupak izrade je sličan kao za Harlequin Hardware. Na linku koji sam stavila iznad ima tutorial u slikama, pa pogledajte (prva četiri koraka)...

This actually supposed to be Harlequin Hardware manicure (click) in different colors, but I played a bit and got what you see in the pictures. For those who want to know, the procedure for making this manicure is very similar like the one for Harlequin Hardware. You can check the tutorial on the link above (the first four steps)...


Lakovi koje sam koristila su: Golden Rose Rich Color 18, Flormar 392 (holo) i Flormar 412 (providni bijeli). Zeleni sam kao što vidite koristila samo na ivicama noktiju (na način prikazan u tutorialu), zatim nanijela jedan sloj bijelog i dva sloja laka sa holo šljokicama (preko cijelog nokta).

Šta vi mislite? Sviđa li vam se ovaj manikir?
Do čitanja...

Nail polishes I used are: Golden Rose Rich Color 18, Flormar 392 (holo) i Flormar 412 (sheer white). I used the green one only on the nail edges (like in this tutorial), and then applied one coat of the sheer white polish and two coats of the holo polish (over the entire nail surface).

What do you think? Do you like this manicure? Would you wear it? 
Till next post...

23 comments

  1. Prelepo, ja ne znam da li sam skoro videla ista slicno. Stvarno divan maniki. :)

    ReplyDelete
  2. Odlično je!!!
    Nadam se da ću se uskoro i ja uspjeti domoći ovog 392... Nikako da ga upecam!!!
    A nokti su ti SAVRŠENI!!! <3

    ReplyDelete
  3. wow, vilica mi ostala na podu!

    ReplyDelete
  4. Veoma zanimljivo izgleda. Dopada mi se dubina koju si stvorila.

    ReplyDelete
  5. Naklon do poda! I za izvedbu i za prekrasne nokte!

    ReplyDelete
  6. Kakvo savrsenstvo! :) Sve mi se dopada - kako ti stoji, odabir boja, ma sve! :) Imas i lepe prste. :)

    ReplyDelete
  7. Genijalno,
    Ostala sam bez teksta od ljepote.

    ReplyDelete
  8. Predivno, i nokti i manikura i lakovi.. Svaka čast na ideji! I ja volim tako najviše sama nešto smuljati :)

    ReplyDelete
  9. Odlična manikura, a nokti divota. Jedni od najljepših blogonoktiju :)

    ReplyDelete
  10. Wow, I would certainly wear it (and call it a Boba mani in your honour)! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha, Boba mani :) Sounds so funny :D
      Interesting idea :)

      Delete
  11. Hvala na divnim komentarima. Drago mi je da vam se sviđa i nadam se da će nekome poslužiti kao inspiracija :):*

    ReplyDelete
  12. Slike su fantasticne.

    ReplyDelete
  13. Wow, this is beautiful! So creative, and beautiful colors :)

    ReplyDelete