Fish egg accent manicure

Nakon nešto duže pauze, donosim vam moj prvi pokušaj "fish egg" (riblja jaja) manikira. Ovo mi je prvi put da radim tako nešto, pa su "jajašca" samo na jednom noktu. 

After a few days long break, I bring you my first attempt of fish egg manicure. This is the first time I'm doing it, so the "eggs" are only on my fingernails. 






Za ovaj manikir koristila sam Golden Rose Rich Color 26 i male ljubičaste perlice kupljene u jednoj od lokalnih kineskih prodavnica. Davno sam ih kupila pa se ne sjećam tačne cijene, ali mislim je bila 1 KM (0,50 EUR). 

For this manicure I used Golden Rose Rich Color 26 and small purple beads bought in one of the local Chinese stores. It's been a while since I bought them so I forgot the exact price, but I think it was about 0,50 EUR. 


Kao što vidite na slici, pakovanje je jako malo. Nisam sigurna da li bi bilo dovoljno za sve nokte, ali svakako može poslužiti za par kombinacija.
Što se tiče postupka, jako je jednostavno. Ja sam na vlažan lak sipala perlice direktno iz bočice. Ispod sam držala list papira kako bi ih lakše vratila u bočicu.
Na prst sa perlicama nisam stavljala nadlak jer im skida boju. Ne znam da li je to slučaj sa svim perlicama, ili samo sa ovim mojim.

I na samom kraju ovog posta želim da se zahvalim blogerici sa bloga Polished Elegance na nominaciji za Liebster Award. Na žalost, trenutno nisam u mogućnosti da ispunim uslove preuzimanja pa se zahvaljujem na ovaj način.

Do čitanja...
As you can see on the photo above it's a very small jar. I'm not sure it would be enough for all nails, but it's good for making a few interesting combinations. 
The procedure is very simple. I just poured the beads directly from from the jar while nail polish was still wet. It's very important to have a piece of paper below so you could pour them back in the jar.
I have no top coat over the beads because it removes color from them. 

At the very end of this post I want to thank the blogger from Polished Elegance on Liebster Award nomination. Unfortunately, I'm not currently able to fulfil the conditions for taking over so I'll thank her in this way.

Till next post... 

13 comments

  1. Uh sve je savršeno, boja, manikir, nokti!

    ReplyDelete
  2. Kako se lepo slažu boja laka i kuglica.

    ReplyDelete
  3. Gorgeous ! <3
    http://emanuelapopova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Predivno! Nokti su ti prelepi a slike savrsene. :)

    ReplyDelete
  5. Savrsen manikir! I meni nadlak skida boju sa ovakvih kuglica, sto je steta jer bez njega mnogo brzo otpadaju.

    ReplyDelete
  6. Bas je super, efektnije je i ljepse sto si stavila perlice samo na prstenjak, svakako cu pokusati nesto ovako napraviti :)

    ReplyDelete
  7. umrijet ću od ljepote ♥

    btw. baci pogled, osvojila si nagradicu kod mene :)

    http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    ReplyDelete
  8. Nominirala sam te za liebster nagradu na http://purpleglowbutterfly.blogspot.com eto još jedna nagradica :)

    ReplyDelete
  9. Krasna manikura, kao i sve ostale :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Love the manicure and the accent with the beads is brilliant

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete