Nude/Brown Gradient Nails

Već neko vrijeme nisam radila gradient nokte pa sam u nedostatku bolje ideje ponovo posegnula za spužvicom i bacila se na lakiranje. Prvo sam nanijela dva sloja Golden Rose Rich Color 05 laka, sačekala da se osuši u potpunosti, a zatim koristeći malo parče spužvice (kuhinjske) i OPI Wooden Shoe Likes To Know lak napravila postepeni prelaz prema prema vrhu nokta. Rezultat mi se učinio pomalo dosadnim, pa sam dodala dva sloja Essence The Huntsman (Snow White kolekcija) laka. 
Evo i slike...

I didn't do any gradient nails for a while so I reached for some sponge and started painting my nails. First I applied two coats of Golden Rose Rich Color 05, waited for it to dry and then added OPI Wooden Shoe Likes To Know on the tips of my nails using the kitchen sponge. It looked kind of boring so I added two coats of Essence The Huntsman (Snow White collection) nail polish.
Here are the photos...






Naravno, imam i bazu i nadlak.

Nadam se da vam se sviđa ova moja "bajadera" kombinacija boja :D.
Do čitanja...

Of course, base and top coat are here too.

I hope you like this combination...
Till next post...

19 comments

  1. Ovo je jedan od najlepših manikira koje sam ikad videla! Divno!!! :)

    ReplyDelete
  2. Wow jedan od najlepših, ostala sam bez teksta, svaka ti čast!!!

    ReplyDelete
  3. prekrasna manikura, ali nema toga što na tvoje nokte ne bi dobro stajalo ♥

    ReplyDelete
  4. Beautiful! I have it right now, too :-D In white, pink and sure, glitter combination :-)

    ReplyDelete
  5. Prekrasno, pogotovo na zadnjoj slici.
    Svaka čast!

    ReplyDelete
  6. krasno, dobro da si to sve malo pozlatila :D
    jaaaako elegantno :D

    ReplyDelete
  7. Woooooooooooow! Prekrasno! Šljoke su šlag na kraju! I bez njih bi bilo jako lijepo, ali one su ono. Ma prekrasno.

    ReplyDelete
  8. I don't wear brown/nude polish very often, but I love this combination, it's perfect. :D

    ReplyDelete
  9. Prekrasno je *.* Piljim već par minuta u njih i ne mogu se nadivit :)

    ReplyDelete
  10. Odlicno ti je ispalo! :) Da znas da malo podseca na bajadere. :D

    ReplyDelete