Golden Rose Rich Color 05

U zadnje vrijeme sam počela praviti velike pauze među postovima. Ni sama ne znam koji je razlog, ali vjerujem da će me ta faza proći :). Još jedan problem je potpuni nedostatak inspiracije za nail art, pa uglavnom na noktima vrtim lakove koje sam već stavljala na blog i tako...
Prošli put sam spomenula da sam kupila dva nova Golden Rose Rich Color laka, od kojih sam vam jednog i pokazala a drugi  ćete moći vidjeti u nastavku ovog posta. U pitanju je kremasta nude nijansa pod brojem  05...

Lately I have begun to make the big breaks between posts. I don't even know what is the reason, but I believe I will pass this phase :). Another problem is the complete lack of inspiration for nail art, so I'm wearing nail polishes that you have already seen on the blog...
Anyway, last time I mentioned that I have bought two more Golden Rose Rich Color nail polishes and you could see the first one in my previous post. The second one is a creamy nude shade called 05, and you'll see it in this post... 






Formula laka je iznenađujuće dobra, s obzirom da je u pitanju nude lak. Dva tanka sloja daju potpunu pokrivenost. Za greške koje se vide na slikama nije kriv lak, nego nadlak koji se počeo zgušnjavati pa se teško nanosi.

Nosite li vi nude lakove? Sviđa li vam se ovaj?
Do čitanja...


The formula is surprisingly good for a nude polish. Two thin layers are enough for full coverage. Those small lines on my nails are not from nail polish, but from the top coat. It's a bit thicker because I need a new bottle.

Do you wear nude polishes, and how do you like this one?
Till next post...

18 comments

  1. This is a beautiful and elegant nude shade, love it. Your nails are gourgeous, they have the most perfect shape!

    ReplyDelete
  2. Boja je prelepa, a tvoji nokti savrseni! xo

    ReplyDelete
  3. Bas sam se razmisljala da li da uzmem ovu boju jer nisam znala kako stoji na noktima, bas mi se svidja :)

    ReplyDelete
  4. Ajme kako je lijep! Ide na wishlistu!

    ReplyDelete
  5. preprepredivno ♥
    i nokti i lak ♥
    ide na wishlistu :D

    ReplyDelete
  6. Iznenađujuće mi se dopada. Čini mi se da ti lepo ide uz ten.

    ReplyDelete
  7. Navikla sam na tebe sa zivahnijim bojama pa si mi sad neobicna. :) Nisam neki ljubitelj nude lakova jer volim da nosim konkretne boje al to je moj fazon. ;) Odlicno ti stoji!

    ReplyDelete
  8. volim se povremeno prebacit na nudaće :D
    za inspiraciju se ne boj, već će se vratiti :D

    ReplyDelete
  9. I mene je ovaj lakic odusevio, i bojom i formulom. Super ti stoji!

    ReplyDelete
  10. Ti i bez nailarta imaš divne nokte :) Mislim da ni ne postoji lak koji bi na tvojim noktima izgledao ružno...

    ReplyDelete
  11. Nijansa je tako divnaaa. Inače nisam ljubitelj smeđe boje, ali ova je predivna.

    ReplyDelete
  12. Hvala vam. Mislila sam da će vam biti dosadan post o ovom lakiću jer malo ko voli nude lakove, ali drago mi je da sam se prevarila :)

    ReplyDelete
  13. Imam ovaj i obožavam ga, ali puno bolje izgleda na tvojim noktima :-)

    svoje postove možeš sherovati i na fejs stranici

    https://www.facebook.com/pages/BiH-Beauty-Blogs/209017285930103?fref=ts

    tako što ćeš poslati privatnu poruku u inbox stranice

    ReplyDelete
  14. Hvala ti :)

    Znam za stranicu, našla sam je danas a Selma me je već kontaktirala.
    Drago mi je što imamo svoj BiH beauty kutak, napokon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam znam rekla mi je, ja sam joj poslala tvoj link pa te ona kontaktirala :-) drago mi je da ćemo sve biti na jednom mjestu :-)

      Delete