Golden Rose Rich Color 32 (with striping tape)

Nekoliko dana ranije mojoj kolekciji Golden Rose Rich Color lakova pridružila su se još dva divna primjerka: br. 32 i br. 05. Nijansa pod brojem 32 mi je na "wish listi" od kada su se ovi lakovi pojavili, jedini problem je bio što u mom gradu nije bila dostupna cijela kolekcija već samo desetak nijansi. Srećom, ostatak kolekcije je stigao pa sam morala da kupim ovog ljepotana. Riječ je o pravoj ljubičastoj boji ( onoj koju imam u glavi kada kažem ljubičasti lak ) sa sitnim rozim šimerom. Da ne dužim, evo fotografije...

A few days earlier my Golden Rose Rich Color collection has become bigger for two more shades: No. 32 and No. 05. Shade called 32 was on my wish list since the Rich Color collection showed up. The only problem was that only a few of the shades were available in my town. When I finally found the rest of the collection I had to buy this beautiful deep purple shade with pink shimmer. Here are the photos...






Realnu boju laka je jako teško uhvatiti, uživo uopšte nema izražen plavi ton. Što se tiče karakteristika, nije ništa lošiji od ostatka Rich Color lakova. Sa jednim debljim slojem može da pruži potpuno pokrivanje (ja sam stavila dva tanja), jako se lijepo maže ali što se tiče trajnosti nije među najboljim. Već nakon jednog dana se zguli sa vrhova noktiju, bez obzira na top coat. Isti slučaj je i sa nijansom 22 (tamno crvena shimmer), dok se lakovi kremastog finiša na mojim noktima drže i do 6-7 dana.

Ovaj lak sam nosila čak dva puta u zadnjih desetak dana, mislim da to dovoljno govori koliko mi se sviđa :). Drugi put kada sam ga nosila, stigle su mi nail art trakice pa sam ga malo "nadogradila"...

It's really hard to capture the real color, in fact it's not so blue. As for the characteristics, it gives full coverage with only one coat (I applied two, as always) and it's very easy to apply. But after 24 hours I had visible tipwear, although I used top coat. That's the only bad thing about this shade. I had the same problem with shade 22 (dark shimmery red), while the cream finished ones can hold up to 6-7 days on my nails.

I wore this polish twice in the last ten days, and I think that speaks how much I love the color :).
The second time I wore it, my nail art striping tape arrived and I decided to do a little upgrade...



Nažalost, i pored dva sloja nadlaka trakice su takođe kratko potrajale na noktima. Stavila sam ih naveče, a ujutru ih se par već počelo odvajati na krajevima :(. 
Možda sam ja radila nešto pogrešno? Imate li neki savjet oko korištenja ovih trakica (vi koje ih imate)?

Unfortunately, despite two layers of top coat stripes couldn't last long. I applied them in the evening, and when I woke up a few of them have already begun to separate at the ends :(. 
Maybe I did something wrong? Do you have some advice to make them last longer? 

18 comments

  1. Super boja, posebno mi se svidja sa trakicom! :)

    ReplyDelete
  2. Super izgleda sa trakicom!!! :D Imam ga već duuuugo i istina je da se jako brzo guli.. dan-dva i to je to :( ja sam ga kupila u parfimeriji preko puta Media Marketa, tamo odavno imaju sve nijanse iz RC kolekcije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamo sam i ja kupila. Nisam znala da samo tamo imaju sve nijanse, tražila sam na Tržnici pa su mi rekli gdje ima.
      Onda ti znaš kako je lijep uživo :)

      Delete
    2. Uživo je pravo savršenstvo!!! :D Mislim da je to najljepši ljubičasti lak koji sam ikada vidjela :) Na tvojim divnim dugim noktima sigurno izgleda još bolje! Da li znaš jesu li im stigle nove nijanse JJ kolekcije?

      Delete
    3. Nemam pouzdane informacije, ali jos nigdje na netu nisam našla swatcheve pa mislim da nisu došli...
      Slažem se da je najljepši. Imam jedan sličan isto od GR (Paris 54) ali mu treba bar 3-4 sloja, tako da ovaj odnosi pobjedu :)

      Delete
  3. Mnogo dobro izgleda sa trakom - jednostavno, a veoma efektno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oduševile su me trakice izgledom na noktima i jako su jednostavne za upotrebu, ali zato im trajnost nije jača strana :(

      Delete
  4. Prekrasan je lak, s trakicom i bez nje! Vidim da ti je stigao kistić, što kažeš na njega?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da, kistić je stigao i za sada sam zadovoljna. Nažalost, nemam s čim da ga uporedim jer mi je prvi kist ove vrste. Definitivno je rezultat bolji od nanošenja prstima i standardnim kistom za podlogu.
      Malo mi je bio problem čišćenje i sušenje, ali juče sam napravila "DIY Brush Cleaner" pa je i to riješeno.
      Hvala ti za link :)

      Delete
  5. Lepa boja ali sa mašnicom mi je preslatko :)

    ReplyDelete
  6. predobra boja *.*
    ne volim ove trakice, odmah se odljepljuju s nokta, ali ih rado koristim u manikurama (prelakiram preko njih pa ih skinem, jedino tako)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znači nema im lijeka :D
      Pokušaću još na vlažan lak da ih utisnem, možda tako budu trajale bar dan.

      Delete
  7. Boja je savrsena! Mnogo ti dobro stoji! Tracice mu daju dozu elegancije. ;)

    ReplyDelete
  8. Divna boja i divni nokti. Sa trakicom jos bolje. A inace gdje kupis te trakice ?
    I super se uhvatila ljubicasta boja, meni cesto ispadne plava.Ja imam dva od tih rich lakova i oba se drze iznenadjujuce dugo, bice da trajnost zavisi od nijanse do nijanse, te moje su krem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se više sviđa sa trakicom :)
      Kupila sam ih na Buy in coins, mislim da su koštale oko 1,30$.
      Baš sam gore napisala da su mi se krem nijanse pokazale bolje što se tiče trajnosti...

      Delete