Avon Mark Gel Shine

O Avon Gel Shine lakovima sam već pisala, a ovi koje vam danas predstavljam su potpuno identični kao Gel Shine, osim što pripadaju Mark kolekciji, i što se razlikuju po bojama. Mark je kolekcija dekorativnih proizvoda koja je kod nas stigla relativno skoro, a u nekim drugim državama je dostupna već godinama (npr. USA).





Dakle, ono što možete ožekivati od ovih lakova su dugotrajnost, visoki završni sjaj poput gel lakova i odličan izbor nijansi. Dugotrajnost zavisi od nijanse i od stanja i pripreme samog nokta, kao što sam već mnogo puta rekla, ali evo Violaceous, koji mi je ujedno i najdraži od ovih devet, sam nosila punih šest dana bez oštećenja. Mislim da sam sa ovim lakom konačno završila potragu za savršenom nude nijansom koja je toliko kremasta i lijepa da je se ne mogu nagledati, 

VIOLACEOUS




Pigmentacija je takođe različita kod svih. Cherise-ly se npr. pokazao kao najbolji po tom pitanju, sa jednim tankim slojem daje potpuno prekrivanje, a i sama boja je prekrasna. Mene iz nekog razloga podsjeća na ruže, ali ne one klasične crvene, već one predivne satenske prljavo roze. Mislim da bih ga preimenovala u "Velvet rose" :).  Čista elegancija!

CERISE-LY





Surebet, jako, jako svijetla, pastelna boja kajsije koja na nama sa svijetlijim tenom može izgledati potpuno nude, Ovoj nijansi npr, trebaju tri sloja da bi se dobila boja iz bočice i potpuno prekrivanje. Ista je situacija i sa Pine-Appled i Violetized. Pine-Appled mi je "najproljetnija", ako tako mogu da kažem :D, i iako nisam ljubitelj ovakvih žutih lakova dopalo mi se kako izgleda na noktima. 
Violetized nema puno veze sa imenom, iako sadrži dozu ljubičasto/plavog podtona. Više je kao klasična "Barbie" pink nijansa. Ali, ne izgleda ni malo plastično i zapravo je jako lijepa na noktima. 

SUREBET



VIOLETIZED



PINE-APPLED




Periwinkles je svijetlo plava sa jako malo sive, čisto da je učini ozbiljnijom i elegantnijom, a Daysie je divna, divna pastelna žuta koju sam dugo tražila. Nošenje ovakvog laka zahtijeva ili jako bijelu, ili jako tamnu kožu kako bi se istakla sva ljepota ove boje, Na svim "međufazama" izgleda neprimjetno. I ukoliko imate roskast ten (kao ja), može da učini da vam ruke izgledaju mnogo više roze nego što jesu. 

PERIWINKLES



DAYSIE




So Jelly i Sea my nails su prave ljetne, i to one: more, bazeni, kupaći kostimi, palme,  ljetne nijanse. 
U engleskom jeziku za boje poput So Jelly postoji pravi izraz - VIBRANT! Ne znam može li se na našem jeziku reći vibrantna boja, ali je upravo to pojam koji opisuje ovu savršenu ljetnu ljubičastu boju. 
Sea My Nail je, kao što rekoh, "bazen plava" boja koju ću ovog ljeta sigurno rado nositi i jedan je od onih lakova koji učine da izgledate kao da imate taman ten. Poput neon pink lakova. 

 SO JELLY




SEA MY NAIL




Iskreno da vam kažem, nikad me ni jedan "nail mail" nije ovoliko obradovao jer su boje baš po mom ukusu i sama da sam ih "mućkala" ne vjerujem da bih to bolje uradila :D. 

Šta Vi kažete? Jeste li probali Mark lakove?
Ako niste, u aktuelnom Avon katalogu (klik) ih možete naći po cijeni od  samo 3.90 KM  ;)

*PR Uzorak

No comments