Dior Gris Trianon

Nedavno sam od jedne jako drage osobe na poklon dobila ovaj Dior lak koji ću vam danas pokazati. I iako definitivno ne spada u ljetne lakove, bila sam nestrpljiva da ga probam a ujedno i predstavim na blogu.

Koliko sam uspjela da shvatim, Gris Trianon 306 je izašao kao dio proljetne Cherry Bow kolekcije za 2013. godinu, ali je ostao kao dio stalne postave pod imenom Trianon 306.

A while ago I got this Dior nail polish as a gift from a dear friend, and even though it's not something that should be worn in summer I just had to try it and show it to you.

As much I could understand, Gris Trianon 306 was released as a part of the Cherry Bow spring 2013 collection. But, you can find it in Dior's permanent range under name Trianon 306.





Boja je jako neobična, nešto između nude/bež i sive, tzv, greige. Ali, ipak malo više na sivoj strani sa diskretnim roza/lila podtonom koji dolazi do izražaja na dnevnoj svejtlosti.  Boja na noktima se prilično razlikuje od onoga kako izgleda u bočici, pa iako biste na prvu rekli da se radi o jednom klasičnom nude laku, količina sive bi vas mogla iznenaditi.

The color is very unusual, something between nude/beige and gray, so called greige. But, I would say it is more on the gray side with discrete pink/lilac undertone which finds his way out in the daylight. The color in the bottle is way different compared to the one you get when you apply it on the nails. The amount of gray in it could surprise you.

 


Formula je prilično dobra, sa dva sloja se dobije potpuno prekrivanje. A četkica je najsličnija onoj iz Golden Rose Rich Color lakova, samo što je malo zaobljenija na vrhu.

Šta vi mislite? Sviđa li vam se ovaj lakić?
 
Do čitanja :***

The formula is ok, not too thin, not too thick. It provides full coverage with two average coats. The brush is similar to the one in Golden Rose Rich Color nail polishes, just a bit more round at the top.

What do you think? Do you like this nail polish?

Till next post...

6 comments

  1. Meni se sviđa, ja ovo zovem nijansa laka za ozbiljne prilike :P heheh kao npr neki poslovni sastanak ili intervju za posao eto tako ja vidim ovu nijansu laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, upravo to :) Nije upadljiv a i dalje neobičan...

      Delete
  2. Jedna od mojih omiljenih nijansi :) Odlicno ti stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, ali vjerujem da tebi stoji još bolje... Znaš da ja padam na ovakve lakove na tvojim noktima ;)

      Delete
  3. I ja :) A o nude lakovima da ne govorim :D

    ReplyDelete