New in: Nails related :)

Opet sam napravila neplaniranu pauzu. Ovaj put, pored raznih problema lične prirode, još mi je i pukao nokat. To ne bi uopšte bio problem da je pukao normalno i da se može odsjeći, već je pukao "u meso" i morala sam ga lijepiti da izraste do dužine kada ga mogu odsjeći. Od tada je prošlo petnaestak dana i još uvijek nije dostigao dužinu ostalih koji su takođe skraćeni do maksimuma.

Ali, kako blog ne bi ispaštao odlučila sam napisati malo drugačiji post. Post o stvarčicama koje sam prethodnih dana kupovala, a vezane su za nokte. Evo i sličice...

I made a huge break, again. This time, besides my personal problems, my nail broke. It wouldn't be a problem at all if it has broken above the nail line where I could cut it off. But, the crack was a few millimeters below the nail line so I had to use glue and tea bag while it grows to a normal length. It has been fifteen days since then, and it's still shorter than the others who have also been shortened to the maximum.

That's the reason for writing a bit different post today. It's about a few products that I bought, nail related of course. Here's the picture...



Prvi proizvod s lijeva na slici je: Eveline Maximum Nail Growth - lak za njegu i ubrzavanje rasta noktiju.

First product (from left to the right) is Eveline Maximum Nail Growth - nail polish for care and nail growth acceleration. 


Kupila sam ga da ubrzam oporavak puknutog nokta koji sam spomenula na početku posta. Ne znam koliko je zapravo ubrzao rast, ali sam jako zadovoljna ukupnim efektom na nokte. Čini mi se da nema puno razlike između ovoga laka i Eveline 8u1 (koji sam koristila prethodnih godinu dana).
Cijena ovog laka je 5,60 KM (2,80 EUR) i kupljen je u Didaco shopu (Banja Luka). Detaljniju recenziju sa fotografijama planiram napisati nakon dužeg perioda korištenja.

I bought it to accelerate my broken nail recovery. I can't tell exactly how much influence it had on nail growth, but I'm very satisfied with the overall effect. It's very similar to Eveline 8in1 which I've been using for more than a year.
The price was about 2,80 EUR. I will write a full review of this product after a long period of use.


Na slici iznad je Balea Dark Glamour losion za ruke. Jedan jako praktičan i povoljan proizvod. U bočici ima 300 ml. a cijena je čini mi se bila oko 3 KM (1,5 EUR). 
Sviđa mi se što ima pumpicu i što se jako brzo upije. Ne volim kada su mi ruke masne od kreme, pa mi ovaj losion u potpunosti odgovara. Koristim ga više puta na dan, i obavezno prije slikanja za blog jer brzo nahrani čak i kožicu oko nokta. 
Ali, mislim da neće riješiti probleme suve kože ruku pa je uz njega svakako potrebna još neka bogatija krema za ruke.

On the picture above is Balea Dark Glamour hand lotion. Very practical and affordable product. Bottle contains 300 ml, and the price is about 1,5 EUR.
I like the pump on the top. It makes it very easy to use. I also like it absorbs very quickly into the skin. Those greasy hand creams are not my "cup of tea", especially during the day. I use this lotion a few times a day, and before taking pictures for blog because it makes even my cuticles moisturized.
But it will not be enough for dry hands, so you'll need some richer cream besides it.


A ovo iznad su moji omiljeni odstranjivači laka za nokte zadnje dvije godine (ako ne i više): Ebelin odstranjivač laka bez acetona (rozi) i Ebelin odstranjivač sa acetonom (plavi). Plavi koristim isključivo za skidanje šljokičastih lakova pomoću folije, a rozi za sve ostalo jer ne isušuje kožicu a dovoljno efikasno uklanja lak. Ranije su oba bila u pakovanjima po 125ml, a sada je rozi dostupan i u pakovanju od 200ml. Bilo bi dobro da ima još veće, lakoholičarsko pakovanje od jedno pola litre :D.
Što se tiče cijena, čini mi se da je ovaj veći 2,90 KM (1,50 EUR) a manji 2,40 (1,30 EUR). Dostupni su isključivo u DM trgovinama.

And, these above are my favorite nail polish removers for the last two years (and more): Ebelin nail polish remover without acetone (rose) and Ebeline remover with acetone (blue). I use the blue one for removing glitter nail polishes, and the pink one for everything else because it doesn't make my cuticles dry. Previously, both were in packaging per 125ml, and now the pink one is available in packaging from 200ml
As for the prices, I think the larger one was about 1,5 EUR and the smaller 1,30 EUR. You can find those only in DM stores.


Ova tri laka sam kupila odvojeno, na različitim mjestima, tražeći nešto sasvim deseto. Rozi lak je Gabrini Multivitamin 365, koji je uživo dosta intenzivniji nego na slici. Već vidim kako će mi zadavati glavobolje prilikom hvatanja realne boje :). Koštao je samo 1,10 KM (0,60 EUR) :).
U sredini se nalazi jedan šljokičasti lak, na koji sam slučajno nabasala u apoteci. Nisam ni znala gdje zapravo da tražim Aura lakove u Banjaluci, a kako sam u zadnje vrijeme po apotekama puno više nego što bih htjela našla sam i njih. Ovo je nijansa 53 Shade Queen iz Lux Glitter kolekcije. Cijena ovog laka je 4,80 KM (2.50 EUR).
Zeleni lakić je takođe Aurin, ali je dio She Bunny kolekcije. Njega nađoh u svom naselju, u jednoj od lokalnih prodavnica :). Cijena mu je bila, ako se ne varam, 1,90 KM (1 EUR). Preslatka mala bočica od samo 5 ml. Ne znam samo koliko će mi biti slatko lakiranje sa još manjom četkicom :). Nijansa je broj 515.
Swatcheve ovih lakova ćete vidjeti za koji dan, čim mi nokti budu za pokazivanje :D

Za sam kraj, želim da se zahvalim Nives sa A little make up obsessed (klik), i Deniri sa Purple Glow (klik) bloga na još dvije Liebster nagrade. Mislim da su svi blogovi koji mi padaju na pamet bili nominovani bar 3-4 puta, pa nema smisla da se ponavljamo. Zato, još jedno veliko hvala ovim divnim curama na nominacijama a vi svakako zavirite na njihove blogove jer šminke nikad dosta :)...

Eto, to je to za danas. Napišite mi šta mislite o ovakvim postovima? Zanimaju li vas? Volite li ih čitati?  
Do sledećeg puta, puno pozdrava!!!

I bough those three nail polishes separately, in different places, looking for something completely different. Pink nail polish is Gabrini Multivitamin 365. It's much more intense color than it looks in the picture. I can already see myself going crazy capturing it's real color. It was only 0,60 EUR.
In the middle there is one glittery nail polish, that I accidentally stumbled upon in a pharmacy. I actually had no idea where to find Aura nail polishes in Banjaluka (the city I live in), but lately I've been at pharmacies a lot more than I would love to be so I found them. This is 53 Shade Queen, part of the Lux Glitter collection. Price was 2,50 EUR.
Green nail polish is also by Aura, but from the She Bunny collection. It's a no. 515. I found it in one of the local stores near my house. The price was about 1 EUR. Cute little bottle contains only 5 ml, and really really tiny brush. 
You will see swatches of these three in my next posts...

In the end, I want to thank Nives from A little make up obsessed (click) and Denira from Purple Glow (click) for Liebster award nomination. I think all the blogs I can remember already were nominated at least three or four times, so it doesn't make sense to repeat it. So, another big thank you to these amazing girls on nominations and you certainly take a look at their blogs because you can never have enough makeup :) ...

That's it for today. Tell me what do you think about posts like this? Do you love to read them, or not? 
Till next post... Bye!

19 comments

  1. Ovaj losion imam i bas super mirisi. Masniji je od 'vocnog' Baleinog losiona kojeg sam probala.
    Eveline cu si kupiti cim se nadjem u gradu. Nokti su mi se poceli strasno listati i time pucati. Tvrdi su a opet 'procvatu' cim ih taknem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i onaj od maline, poprilicno su mi isti sto se tice efekta na kozu.
      Probaj Eveline 8u1, ja sam sa njim rjesila problem listanja.

      Delete
  2. Lepi noviteti! Čim naletim na Eveline Maximum Nail Growth moram ga pazariti jer mi u poslednjih par meseci nokti pucaju non-stop čim malo izrastu, a još nisam naletela na proizvod koji je delovao kako treba :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš u Eveline asortimanu velik izbor lakova za učvršćivanje. Možda bi ti za krhke nokte bili dobro uzeti Diamond Hard ili SOS Brittle and broken nails.
      Na linku ispod možeš pogledati, a imaš i uputstva za upotrebu
      http://en.eveline.eu/1,5693,Nail_Conditioners.html

      Delete
  3. lakići <3 a ove Ebelin odstranjivače moram i ja konačno probati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su oni odlični. Odnos cijene i kvalitete je i više nego zadovoljavajući.
      Htjela sam da probam dosta hvaljene Cien odstranjivače, ali njih kod nas nažalost nema.

      Delete
  4. Meni se sviđa i ovakav post :) Vrlo je koristan.
    Nego, reci mi samo, da li si možda u rodu sa Zoranom Predojevićem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ja volim čitati ovakve postove, pa sam pomislila da bih ponekad mogla i napisati koji :)
      Iskreno, nemam pojma. Zavisi odakle je. Ako je iz Novog Grada u BiH, najvjerovatnije jesam :)

      Delete
  5. pri idućoj posjeti dm-u ću defitivno obratit više pažnje na ove odstranjivače i balein losion ;)
    znam kako je kad ti nokat pukne na pola ploče u mesu... na žalost,moji nokti u zadnje vrijeme sve češće tako pucaju, nemam pojma zbog čega :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su ti losioni otkriće. Natjerali su me da češće mažem ruke :)
      Moji ne pucaju često, ali ovo je baš bilo bolno. Kriva sam što ne pazim. Iskliznula mi korpa za veš i jednostavno se otkinuo :(.

      Delete
  6. Dopada mi se post, jako... Pomislih, kako je sladak ovaj Gabrini, a onda shvatih da imam isti, u prirodi je mnogo više neon nego na ovoj fotki :) Jedva čekam da vidim ovaj srednji Aura, deluje savršeno! A imam ovaj maleni, prelepa nijansa, ali i kvalitet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Pa da, uživo je baš neon. Nadam se da ću ga uspjeti uslikati.
      Kod ovog Aura glitera mi se jako sviđa bočica, dosta liči na OPI bočicu. On će prvi na blog, jedva čekam da ga probam :)

      Delete
    2. I ja jedva čekam da ga vidim :)

      Delete
  7. Super noviteti...Ovi Aurini gliter lakovi su fantazija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni su djelovali zanimljivo, nadam se da će na noktima jednako dobro izgledati kao u bočici.

      Delete
  8. Ebelin odstranjivači su odlični, samo njih koristim. Baš lepa boja ovog Gabrini laka :)

    ReplyDelete
  9. Odlicni noviteti! I ja jedva cekam da vidim kako izgleda ta sljokicasta Aura. :)

    ReplyDelete
  10. Wanted to let you know that I nominated you for the "Best Blog Award", you can read more about it on my blog here: http://polishedelegance.blogspot.no/2013/05/best-blog-award.html
    :)

    ReplyDelete
  11. Hi darling :)
    I really love your blog! Maybe we can follow each other...
    Let me know :)
    Kisses
    Timeless Mode

    ReplyDelete