Aura Lux Glitter - Shade Queen

U prošlom postu sam spomenula novitete među lakovima, a danas ću vam pokazati jednog od njih. Radi se o Aura Lux Glitter laku u nijansi 53 Shade Queen. Lux Glitter kolekcija lakova se sastoji od osam nijansi. Ja nisam imala priliku da biram izmedju svih osam, a od ponuđenih nijansi najzanimljivija mi je bila upravo Shade Queen.

In my last post I mentioned some novelties among nail polishes I own. Today I'll show you one of them. It's Aura Lux Glitter nail polish in shade 53 Shade Queen. The Lux Glitter collection consists of eight shades. I didn't have an opportunity to choose between all eight, but from the offered shades Shade Queen was the most interesting to me.



Lak se sastoji od sitnog okruglog glitera nešto hladnije ljubičaste boje u providnoj bazi. U zavisnosti od osvjetljenja ponekad može izgledati i tamno plavo. 
Već sam ga kombinovala sa par različitih lakova, ali najljepši efekat sam dobila kombinujući ga sa Flormar Supershine 21. Evo par sličica...

This nail polish consists of small round purple glitter in a clear base. Depending on the light it can look dark blue.
I already combined it with few nail polishes, but the most beautiful effect I got combining it with Flormar Supershine 21. Here are the photos...






Zaboravih spomenuti i da sam oduševljenja pakovanjem ovog laka. Bočica je čvrsta i kvalitetna, meni definitivno najljepša u odnosu na ostale Aura lakove koje imam.
Sadrži 12 ml laka, a cijena kod nas u BiH je 4,80 KM (oko 2,50 EUR).
Na slikama imam dva sloja Flormar laka i dva sloja šljokica. Za one koje vole diskretnije, jedan sloj bi bio sasvim dovoljan.

I forgot to mention that I really love the bottle of this nail polish. It's the most beautiful of all Aura nail polishes I own.
Contains 12 ml of nail polish, and the price were about 2,5 EUR. 
In the pictures I have two layers of Flormar and two layers of Aura glitter. For those who love something more discreet one layer would be enough.


I maci se sviđa bočica :D. 

A šta vi mislite? Imate li koji Aura lak?
Puno pozdrava do sledećeg posta!

Cat likes the bottle, too :D.

What do you think? Do you like this combination?
Till next post...

20 comments

  1. nisam ih previse zagledala pa uopste nisam provaljivala da su to zapravo providni lakovi. Slika sam macom je preslatka :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da da, providni su. Meni se baš zato sviđaju.
      A maca obožava ometati slikanje za blog :)

      Delete
  2. Mačke su fascinirane bočicama laka :D
    Nisu me privukli ti Lux Glitter lakovi, ali tvoja kombinacija izgleda baš dobro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo kako smo svi mi lakoholičari ujedno i mačkoljupci :)
      Hvala :)

      Delete
  3. Mnogo volim njihove lakove i imam ih dosta, a ove lux još nisam probala. Lepo izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam samo 3, ali mislim da će se to promjeniti jer ih u zadnje vrijeme baš dosta viđam po prodavnicama :)

      Delete
  4. super izgleda peko balog. ja još nikako da uzmem nekog lux.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Zapravo, htjela sam ga staviti preko kreč bijelog ali trenutno ga nemam pa sam se sjetila ovoga.

      Delete
  5. Baš je simpa! Kad kupujem lakove nekako uvek zaobižem lux glitere

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni su oni baš zanimljivi i voljela bih da je bio bolji izbor kada sam ga kupovala.

      Delete
  6. Dobro si me podsetila da imam ove Lux Glitter :). Kada su izasli u prodaju, sve sam ih kupila, a onda me je nekako mrzelo da ih isprobam. Svidja mi se tvoja kombinacija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poznate su mi te impulsivne kupovine :D
      Nadam se da će nekad doći na red :)

      Delete
  7. Super je kombinacija, dopada mi se :)

    ReplyDelete
  8. mislila sam da će biti čitav obojan a ono samo glitter... nije ti loša kombinacija, a najbitnije da je i maca odobrila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se sviđa što je gliter, ali moram priznati da ne bi bilo loše imati takav obojen lak :). Slične slavnim Nubarićima :)
      Da, ništa bez mace :D

      Delete
  9. Maca je ipak zvezda posta <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubomorna sam :)
      Kad god je stavim, pokupi svu pažnju :D

      Delete