AVON - Magic Effects Liquid Sequin

U trenutnom Avon katalogu nalaze se, izmedju ostalog, i ove četiri nove  prekrasne šljokičaste nijanse lakova iz kolekcije Magic Effects Liquid Sequin. A kako je zimski period savršen za nošenje upravo ovakvih lakova, u nastavku posta pogledajte kakve nam to kombinacije glitera stižu pod imenima Glitterati, Glimmer, Sequin i Dazzle.

Glitterati

Apsolutni favorit, što se mene tiče. Prekrasna, šljašteća kombinacija krupnog šestougaonog tamno plavog glitera i nešto sitnijeg čija je osnovna boja svijetlo roza ali je uz to holografski u jelly (žele, poluprovidna) bazi boje maline. 
Nažalost, na slici ne izgleda ni približno dobro kao uživo. 
Na noktima imam dva sloja, bez baze i nadlaka. Imala sam malo problema pri nanošenju, što se na slikama i vidi, ali čini mi se da mi je četkica u ovom laku malo lošija nego u ostalima, a i krupni gliter je sam po sebi težak za nanijeti. 







































Glimmer 

Baza ovog laka se sastoji od sitnih zlatnih čestica, poput onih u metalik lakovima, a krupni srebrni holografski gliter je tu da razbije monotoniju i učini da ovaj lak na noktima izgleda poput novogodišnjih ukrasa.
Formula ovog laka je jako dobra, najljepše se nanosi od ova četiri o kojima vam danas pišem. Na slikama imam dva tanka sloja, također bez nadlaka.



Sequin

Sequin ili Šljokica je kombinacija sitnog srebrnog i krupnog šestougaonog raznobojnog glitera. Ima tu srebrnog, plavog, rozog, narandžastog, žutog, pink, zelenog... 
Pošto je ovaj lak, kako mu i ime kaže, napravljen od glitera a baza mu je providna mislim da bi bolje izgledao preko neke baze u boji. Ja sam ga za potrebe recenzije, nanosila samostalno i za postizanje potpune pokrivenosti nokta nanijela sam tri sloja, Krupni gliter se prilično neravnomjerno rasporedjuje pa je potrebno dodatno tapkanje četkicom na mjestima gdje gliter izostane.




























Dazzle

Ovaj lak mi je na prvi pogled djelovao kao najljepši primjerak u kolekciji jer sam mislila da mu je baza crna. Ali zapravo se radi o još jednoj jelly bazi, izmedju plave i ljubičaste, sa sitnim gliterom boje bakra i krupnim šestougaonim intenzivne pink boje.
Kao i Glitterati, nešto teže se nanosi, zbog količine glitera. Na noktima imam dva sloja.




Sve u svemu, jedna prava novogodišnja kolekcija lakova koja je mene kao ljubitelja šljokica, glitera, šljaštećih noktiju uopšte, jako obradovala. A vjerujem da ćete i Vi naći nešto za sebe. Drugi dio paketića čine holo lakovi koje ću vam pokazati čim uhvatim malo sunca, jer oni prosto ne saradjuju sa vještačkim osvjetljenjem.
Kao što rekoh na početku posta, ove lakove možete naći u aktuelnom Avon katalogu po promotivnoj cijeni od 5,5 KM.

Pišite mi u komentarima koji je Vaš favorit:! Jeste li probali Avon lakove? 

3 comments

  1. Glitterati mi se najvise svidja logicno :D i ljubomorna sam kako ti nokti lijepo izgledaju kad su kratki xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sasvim logično. Predivan je!!!

      Nemaš na šta biti, vjeruj mi. Dugo nisu bili u ovako lošem stanju i ovako kratki. Šmrc :(

      Delete
  2. I like the Dazzle most of all. Cool polishes from Avon!

    ReplyDelete