Farmasi Nail Enamel 405, 411, 416, 421, 423

U današnjem postu ću vam predstaviti nekoliko Farmasi lakova iz njihove redovne kolekcije koje sam prije nekog vremena dobila u svrhu recenzije. Post je zapravo već odavno trebao biti na blogu, ali nekako sam uspjela slučajno obrisati sve slike koje sam već bila pripremila tako da se odužilo dok ponovo nisam uhvatila vremena da ih slikam.

Farmasi Nail Enamel dolaze u dvije varijante koje se razlikuju se po boji čepa, crnoj i bež. Oni sa crnim čepom su obični lakovi i u asortimanu ove kozmetičke kuće postoje već godinama. Cijena im se kreće od 2 do 3 KM. Verzija sa bež čepom su noviji lakovi sa efektom gela, pa su samim tim i nešto skuplji. U treutnom katalogu, cijena im je 4,2 KM. Dolaze u bočicama od 11 ml, i trenutno broje tridesetak različitih nijansi.

Farmasi Nail Enamel 405 





























































Prekrasna roza nijansa, koja mi je, iako imam nekoliko sličnih lakova, dobro došla. Boja me malo podsjeća na cvjetove djeteline. 
Pigmentacija mu nije jača strana, iako sa dva nešto deblja sloja daje solidno prekrivanje. Prilikom nanošenja ostaju vidljivi tragovi četkice, ali se pri sušenju površina laka izravna. 
Zbog svog hladnog podtona dobro će stajati osobama sa hladnijim tenom, što se i vidi na slikama.

Farmasi Nail Enamel 411
































Za razliku od prethodnika ovaj lak je jako pigmentovan i već sa jednim slojem daje potpuno prekrivanje, iako sam ja nanijela dva, po navici. Formula mu je takođe odlična i jako lako se nanosi.
Boja je predivna koralna, biće savršena za proljeće i ljeto. Nije nimalo napadna, iako na fotografijama možda tako djeluje. 

Farmasi Nail Enamel 416































416 je još jedna klasična nijansa. Jedna od onih koju skoro svi brendovi imaju u ponudi i po pravilu uvijek imaju dobru pigmetaciju i formulu, pa tako i ovaj od Farmasija. Daje potpuno prekrivanje sa dva tanja sloja, ima jako dobru formulu i predivno se nanosi. Crveni shimmer u tamno crvenoj/bordo bazi je jako izražen pa se ne vide tragovi četkice kao što to obično bude slučaj kod ovakvih lakova.

Farmasi Nail Enamel 421 





































Lak pod brojem 421 je jedini za koji mogu reći da nemam ništa slično u kolekciji. Radi se o tamno smeđoj bazi ne pretjerano pigmentovanoj sa zlatnim i bakarnim sitnim šljokicama. Odlično izgleda na umjetnom osvjetljenju, a vjerujem da bi tek na suncu došao do potpunog izražaja. 
Za potpuno prekrivanje su potrebna dva sloja. Suši se malo sporije u odnosu na ostala četiri. 
Šteta što ne ide uz moj ten :( .
Ali, zato će odlično stajati tamnoputim osobama sa toplim podtonom.

Farmasi Nail Enamel 423




























Za ovaj lak sam se nadala da je potpuno krem finiša jer nemam obični tamno plavi lak koji odlično ide uz džins, ali nije. Sadrži jako jako sitni plavi shimmer, koji se doduše ne vidi puno. Uprkos tome, jako lijepo izgleda na noktima. 
Kao i ostale, i ovaj sam nanijela u dva sloja. Prvi ne djeluje obećavajuće jer ostaju tragovi četkice i neravnomjerna boja ali drugi u potpunosti popravi stvari. 


Što se tiče trajnosti ovih lakova, ne mogu vam puno reći jer meni u zadnje vrijeme ne traju ni jedni više od dva-tri dana. Možda zato što su mi ruke puno u vodi a možda i zato što mi se prilično listaju nokti. Čini mi se da bih generalno trebala pojačati njegu, iako se zaista trudim da ih mažem uljima i kremicama više puta na dan.
A što se tiče mog opšteg utiska o ovim lakovima zasnovanom na ovih nekoliko nijansi, reći ću vam da mi je malo zasmetao miris, te da me podsjeća na starije lakove. Ukoliko ste koristile Gabrini lakove znaćete o čemu pričam, iako je kod Farmasi lakova malo manje intenzivan.
Takođe, smatram da i nisu baš jeftini kada su u katalogu po punoj cijeni, ali vjerujem da Farmasi često ima sniženja, pa ih se tako isplati kupiti jer imaju zanimljivih nijansi.
Četkicu vam nisam spominjala jer od ovih pet kojih ja imam tri imaju užu a dva širu i pljosnatiju koja je bolja. Pretpostavljam da je riječ o novijim nijansama.
I da, sve slike su slikane pod vještačkim osvjetljenjem (lightbox) i preko lakova nemam nikakav nadlak. 

To je sve od mene za danas, a vi mi pišite u komentarima koristite li Farmasi lakove? Imate li neki koji biste preporučili? 

Veliki pozdrav ;).

1 comment

  1. Prva bebi roza mi je najdivnija, bas mi se dopada! :) <3

    ReplyDelete