Golden Rose Holiday 75

U svojoj kolekciji nemam baš mnogo neon pink lakova, a nije da ih ne volim :). Razlog je to što su većinom rijetki i što im za potpuno pokrivanje treba najmanje 3 sloja, a sa tim dolazi i sporo sušenje i brzo pucanje laka.
Ali, kada sam vidjela da u Holiday kolekciji postoji takav jedan primjerak, koji je pritom teksturisan, znala sam da ga moram imati. Dakle, Golden Rose Holiday 75.

ENG: I don't have a lot of neon pink in my collection, and it's not that I don't like them :). I suppose the reason for that is that they often have a very thin consistency, so for full coverage you have to apply at least three coats. Also, they dry really slowly, considering the number of layers and at the very end they don't last long on nails.
But, when I saw that Holiday collection has a neon pink, which is, by the way, textured, I knew I had to have it. So, here is Golden Rose Holiday 75.





























Moje pretpostavke o pigmentaciji, brzini sušenja i trajnosti su se ispostavile tačne. Daje potpuno prekrivanje nokta sa dva prosječna sloja, brzo se suši (kao i ostali Holiday lakovi) i lako se nanosi.
U sebi, pored jarke pink baze sadrži i diskretni srebrno/bijeli shimmer. Nešto krupniji i uočljiviji nego kod prethodnika o kojem sam vam pisala.
Lak u bočici izgleda dosta "hladnije" nego na noktima.

ENG: My assumptions on pigmentation, drying time and durability turned out to be true. It gives full coverage with two average coats, it dries really fast and the formula is very easy to work with.
Besides the bright pink base, it contains discrete silver r/white shimmer. A bit more noticeable that with the previous shade I wrote about.
It looks way "cooler" in the bottle than on the nails.



























Sve u svemu, jedna jako lijepa pink nijansa koja će i za naredno ljeto sigurno biti jedna od omiljenih. Znam da nisu svi ljubitelji neon pink lakova, ali ukoliko jeste, ovaj primjerak prosto trebate u kolekciji ;)

Šta vi mislite? Nosite li neon pink lakove ili ih izbjegavate u širokom luku :)?

ENG: I'll end this post with a conclusion that this is one really beautiful pink shade, perfect for the summer. I'm sure I'm going to wear it a lot next summer, too.
Not all of us like bright pink nail polishes, but if you do, you just need this one ;)

What do you think? Do you wear bright pink nail polishes?

*Iako sam ovaj lak dobila u svrhu recenzije, to nije imalo uticaja na moje mišljenje/Even I received this nail polish for review purposes, it didn't affect my opinion

4 comments

  1. super je boja.imam je i ja.neonci su jos i 78 , 80 i 81
    pozz :)

    ReplyDelete
  2. Volim pink lakove, a ovo je jedan od lepših koje sam videla! :)

    ReplyDelete
  3. boja je savršena i volim pink tako da cu ga vjerovatno uzeti

    ReplyDelete
  4. Stvarno lijepa nijansa, no ja sam općenito luda za GR Holiday kolekcijom pa brijem da bi mi se svidjela i neka šućmurasta nijansa. :D

    ReplyDelete