Golden Rose Holiday 61

U proteklom periodu sam malo zabušavala sa blogom, ali bilo je iz opravdanim razloga ;). Konačno sam se bacila na rješavanje par preostalih ispita na fakultetu, i taj dio svog života konačno privodim kraju. Sve ostalo, pa i blog, je moralo otići u drugi plan.
Ali, kako je ovo ipak mjesto gdje pričamo o lakovima i noktima, evo još jednog Golden Rose Holiday laka koji sam nosila prije nekih mjesec dana...

In the past month I've neglected my blog, but it was for a very good cause ;). I have finally decided to solve my few remaining exams and bring that part of my life to an end. All the other things, including blog, were on standby.
But, this is the place where we are talking about nail polish and nails, here's another Golden Rose Holiday nail polish I wore almost a month ago...
































Radi se o Holiday nijansi pod brojem 61, i jedna je od onih koje skoro da možemo nazvati neon lakom.  Kada se posmatra u bočici, jasno se vidi da da sadrži jako sitan srebrno/bijeli shimmer. Međutim, na noktu nije vidljiv, osim što pri izlaganju jakim izvorima svjetlosti daje efekat mokrih noktiju, tj. izgleda kao da lak još uvijek nije suh.

It's Holiday #61,  and it's one of the brightest shades from the Holiday collection. It's so bright, that we can call it a neon. When you look at this nail polish in the bottle, you'll notice fine silvery/white shimmer. But, you can't see it on nails, except when you expose nails to direct light source, when it provides a wet nails look. It's like the nail polish has not dried yet. 



Boja je zaista intenzivna, za moj pojam kraljevski plava. Nema izraženih zelenih ili ljubičastih podtonova. 
Lak se jednostavno nanosi, na slikama imam dva sloja prosječne debljine bez nadlaka (naravno). Ispod imam Eveline 8u1, kao i uvijek.
Poslije ovakvih nijansi, često na noktima ostanu mrlje plave ili zelene boje, ali ja sa ovim nisam imala takvih problema. Jeste, imala sam bazni lak, ali kod nekih lakova baza ne pomaže puno.

Šta Vi mislite? Volite li plave lakove? Sviđa li vam se ova nijansa?
Hvala na čitanju :*

The color is really, really intense. For me, it's definitely royal blue. There are no green or purple undertones in it. It's very easy to apply. On the pictures, I have two average coats without a top coat (of course). And I have a base coat, Eveline 8in1. 
Blue nail polishes can stain your nails, but I had no problems with this one. Yes, I had my base coat, but with some of the blue shades I own base coat is not enough to prevent staining. 

What do you think? Do you like blue nail polishes? Do you like this one?
Thank you for stopping by :*

*Iako sam ovaj lak dobila u svrhu recenzije, to nije imalo uticaja na moje mišljenje/Even I received this nail polish for review purposes, it didn't affect my opinion

6 comments

  1. sviđa mi se, tekstura bi mogla biti malo grublja ali je opet lepotan

    ReplyDelete
  2. Dobila sam ovaj lak za Novu godinu i još je neisproban. Ne znam zašto, zaista je jako lep ali to je jedna od boja koja mi je na drugima savršena ali nemam želju da je ja mažem ili mi brzo dosadi.
    Sviđa mi se oblik noktiju i fotografije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ga, drugačije je kad lak vidiš na noktima, ne samo ovaj, nego bilo koji.
      Boja jeste malo zahtjevna, nosim je kraće nego druge zato što je prosto nemam uz šta kombinovati. Nije da mi uvijek lak mora biti u skladu sa odjećom/aksesoarom, ali ovaj baš odudara :)

      Hvala, u međuvremenu sam uzgojila kandže i otišla više na bademasti oblik.

      Delete
  3. Congratulations for taking your exams! I missed your nails! Love this beautiful blue shade and the texture of it is fantastic indeed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :)
      I love it too, the color is really amazing.

      Delete