Golden Rose Galaxy 13

Treći Golden Rose Galaxy lak koji vam predstavljam je broj 13. Možda jedini koji sam odabrala i malo se pokajala, jer nijansa nije baš po mom ukusu.
Lakovi iz Galaxy kolekcije od broja 10 do broja 15 spadaju u grupu lakova sa teksturisanom mat bazom i krupnim gliterom. U ovoj grupi se većinom nalaze takozvani "dupe" (djup) lakovi za neke od OPI Liquid Sand nijansi. Međutim, nijansa koju sam ja odabrala ima nedovoljno pigmentiranu bazu, koja da nije teksturisana bila bi jelly (poluprozirna, podsjeća na voćni žele ili marmeladu, odatle i naziv). A ja jelly lakove ne volim :)

The third Golden Rose Galaxy nail polish I'll show you is No. 13. Maybe the only one I chose and regretted a bit, because it's not my cup of tea.
Galaxy nail polishes from 10 to 15 are the ones with a textured matte base and large sparkly glitters. You can find some of the OPI Liquid Sand dupes among this few shades. The shade I chose is not very pigmented, and if it's not textured it would be jelly. And, I don't like jelly nail polishes :).



Kao što vidite na slici iznad radi se o pink bazi sa šestougaonim holografskim zlatnim gliterom u dvije veličine i ljubičastim trakicama koje su također holografske.

As you can see in the photo above, there is a pink matte textured base, gold holographic glitter in two sizes and purple strip shaped glitter, also holographic.



Na noktima imam Eveline 8u1 i dva sloja Golden Rose Galaxy 13 laka. Uživo se linija nokta i nakon dva sloja vidi, ali nisam htjela nanositi više slojeva a i nijansa je prosto tako zamišljena.

On my nails I have coat of Eveline 8in1 and two coats of Golden Rose Galaxy 13. You can still see the nail line after two coats, but I didn't want to apply more layers because it is how this shade should look on the nails. 




Što se tiče karakteristika, lako se nanosi, nema previše glittera koji bi pravio probleme, jedino ponegdje na vrhu zna ostati ovaj "igličasti" gliter koji sam ja u tom slučaju otklanjala rukom prije nego što se osuši. Brzo  se suši (kao i prethodnici koje sam vam pokazala) i trajao mi je na noktima neka 3,4 dana prije nego što se oštetio.

Šta vi mislite? Biste li nosili ovako nešto? Jeste li u međuvremenu nabavili neki od Galaxy lakova?

This shade is very easy to apply, there is no too much glitter to cause problems, only a few strip shaped glitters can stay hanging from the nail tips.
It dries really fast (just like the previous two shades I wrote about) and it lasted on my nails for three or four days without any damages.

What do you guys think? Would you wear something like this? Have you bought some of the Galaxy nail polishes in the meantime?

*Iako sam ovaj lak dobila u svrhu recenzije, to nije imalo uticaja na moje mišljenje/Even I received this nail polish for review purposes, it didn't affect my opinion

8 comments

  1. Ni meni se ne dopada nešto posebno, ali fotke odlične kao i uvek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala za fotke :) Uvijek kažem kako mi to stvarno puno znači, jer sa svojim aparatom ulažem nadljudske napore da ispadnu dobre :DDD

      A za lak... On lijepo izgleda na noktima, boja je divna i ide uz moj ten, presijava se na suncu, ali nekako sam očekivala više... Ne znam tačno ni šta :)

      Delete
  2. Meni je nijansa prelijepa, barem ovako na slikama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako izgleda i uživo, možda malo ljepše jer se gliteri presijavaju a taj efekat se nikad ne može dovoljno dobro uhvatiti kamerom.
      I meni je lijep, ali nekako mi ne ide uz mene.

      Delete
  3. Ne dopadaju mi se ova ljubičaste trakice ali ovako je lep lakić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E baš to! Ja generalno nisam ljubitelj takvog glitera, ali ovaj mi je baš djelovao zanimljiv pa sam ga uzela.

      Delete
  4. Meni se sviđa, ali bi možda bio lapši bez ovih ljubičastih trakica.

    ReplyDelete