Golden Rose Galaxy 02

Prošli put sam vam pisala o Galaxy laku pod nijansom 21, a zvijezda ovog posta biće još jedan lak iz Galaxy kolekcije i to pod brojem 02
Lakovi iz ove kolekcije od broja 01 do 07 su lakovi koji imaju mat bazu i različite kombinacije glitera. Ovaj o kojem ću vam danas pisati ima prljavo roza/ljubičastu bazu i mješavinu sitnog šestougaonog glitera u srebrnoj boji, nešto krupnijeg, također šestougaonog zlatnog glitera i crnih šljokica  Srebrni i zlatni su holografski gliter, iako na prvi pogled tako ne izgledaju.

In my last post I wrote about Galaxy nail polish no. 21, and the main star of this post will be another Galaxy lacquer under No. 02.
Galaxy lacquers from 01 to07 are matte based and they contain various combinations of glitter. The one I will talk about today is dusty rose/lilac (maybe I could say clover) based with small hexagon silver, a bit larger gold (also hexagon) and black glitter. The silver and gold colored ones are actually holographic glitter, although they don't look that way on the first sight.





Formula je prilično problematična zbog količine glitera koji se nalazi u bočici. Prvi sloj daje nejednako prekrivanje, i za četkicom ostaju prazna mjesta. Drugi sloj prilično popravi stvari i daje potpuno prekrivanje, mada sam ja nanijela i treći kako bih u potpunosti izjednačila izgled svih noktiju. 
Primjetila sam da je najbolje nanositi ga u što manje poteza, a neravnine koje se stvore se same izravnaju prilikom sušenja. 
E da, ovaj lak se izuzetno brzo suši, pa i sa te strane zahtjeva brzo nanošenje.

The formula is not the best. I ques it's because of the amount of glitter in this lacquer. First layer leaves uneven coverage, and the brush leaves bold places on the nail. The second layer provides a full coverage and  pretty much fixes the uneven spots left after a first coat. But, I applied the third coat to achieve really even look on all my nails.
I noticed that the best way to apply this nail polish is to make just a few brush strokes. This nail polish is kind of self leveling, so the bumps will disappear anyway.
This polish dries really fast, so from that point also requires fast application.



Još jedna stvar koju moram spomenuti je da mi je ovaj lak otpadao u komadima sa noktiju već nakon dva dana. Ne znam da li su moji nokti krivi, to što sam stavila tri prilično bogata sloja ili nešto treće ali prosto moram napisati :). 
Već znate da meni to i nije neki problem jer često mijenjam lak, ali možda bi nekome bio. Lak o kojem sam pisala prošli put mi je trajao 6 dana bez ikakvih oštećenja, tako da sam nekako isto očekivala i od ovog.

Another thing about this particular shade I would like to mention is the fact that it chipped in pieces of my nails after only two days. I don't know if it's my nails fault, or is it because I applied three really thick layers or something else, but I just had to say it...
You already know it's not a big deal for me. I change my nail polish very frequently anyway. But, for someone it might be a problem.  Nail polish I wrote about in my previous post lasted for six days, without any damages, so I expected the same from this one.



Zadnje dvije slike su slikane na direktnoj sunčevoj svjetlosti, i iako nisu baš najbolje stavila sam ih jer se jedino na njima vidi taj holografski efekat koji sam spominjala na početku posta. 

Sve u svemu, ovo je lak kojem sam se najviše radovala kada sam birala lakove za recenziju. Boja i kombinacija glitera me naprosto oduševljavaju, pa mu opraštam i lošiju formulu i to što je kratko trajao. Pokušaću sledeći put lakirati preko nekog nude laka, možda bude nešto bolje.

Šta vi mislite? Sviđa li vam se ova nijansa? Imate li neke lakove koje rado nosite bez obzira što vam zadaju probleme prilikom nanošenja ili što se tiče trajnosti? 

Hvala na čitanju! Puno pozdrava do sledećeg posta :)

The last two photos have been taken in direct sunlight. They are not the best I could show, but they are the only ones where you can see the holo glitter I was talking about.

Despite everything, I really like this nail polish. It's the one I was looking forward the most. The color and the glitter combination amaze me, so I ques I can forgive its disadvantages. Next time I'll try to apply it over some nude nail polish, maybe it'll last longer that way.

What do you think? Do you like this nail polish, and do you have some that you love to wear no matter applying or durability problems?

Thank you for stopping by! Till next post...

*Iako sam ovaj lak dobila u svrhu recenzije, to nije imalo uticaja na moje mišljenje/Even I received this nail polish for review purposes, it didn't affect my opinion

18 comments

  1. Divan mi je i ovaj, a i onaj 21, samo uvijek muku mučim sa skidanjem šljokica, pa se uvijek teška srca odlučim da nanesem šljokičasti lak, iako su mi takvi najdraži! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onaj 21 se skida sasvim normalno, a za ovaj vec treba folija. Vjerujem da znas za skidanje pomocu folije?
      A imas sada i one baze za sljokicaste lakove, samo ih kad ti dosade skines rukom. Mislim da essence ima tu bazu.

      Delete
    2. Sad ću vjerovatno zvučati glupo, ali ne, ne znam za skidanje pomoću folije. Da googlam ili ti imaš neki svoj način? :)

      Delete
    3. Evo, imas tutorijal ovdje.
      http://coloursofmynails.blogspot.com/2013/02/how-to-remove-glitter-tutorial.html
      Vjeruj mi, gliteri ce ti biti jos drazi :D

      Delete
    4. Nema na čemu ;) Javi jesi li zadovoljna kad probaš.

      Delete
  2. Lak je megacool, a nokti su prelijepi. :)

    ReplyDelete
  3. baš mi je divan lak, i lijepi su ti nokti :)

    ReplyDelete
  4. jako je lijep i interesantan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično čudan, ništa slično nisam vidjela. Zato mi se toliko sviđa.

      Delete
  5. Bas je lep. :) Podseca me na neko raznobojno zrnevlje i kamencice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije mi palo na pamet da liči na kamenčiće, ali sad kada si spomenula i mene podsjeća na to :).

      Delete