DIY Nail Stickers - Snowflakes

Znam da sam nakon prošlog posta obećala tutorijal za naljepnice koje ste mogli vidjeti u njemu, ali zbog obaveza koje sam imala oko porodične slave malo sam zakasnila. Nadam se da nećete zamjeriti ;)

Kao što znate, ja sam za potrebe prošlog tematskog manikira uradila naljepnice u obliku pahuljica, pa će se ovaj tutorijal odnositi na njih...

I know I promised a tutorial for the nail stickers you could see in my last post, but I had some obligations these days and I'm a bit late. I hope you'll forgive me ;)

As you know, the stickers were actually snowflakes, so the tutorial will refer to them...



Za početak na neku glatku površinu (u mom slučaju rokovnik) nalijepite komad selotejpa, a zatim koristeći bijeli lak iscrtajte pahulje kao na slici iznad. Ja sam za crtanje iskoristila stari kist od tuša za oči, a vi možete koristiti bilo kakav tanki kist koji imate pri ruci.
Kada završite sa bijelim lakom, postupak ponovite koristeći srebrne šljokice. Ovdje sam koristila lak koji već ima tanki kist za crtanje, Flormar NA11.
Nakon nekoliko minuta, premažite slojem nadlaka. Obratite pažnju da vam naljepnica bude približna veličini nokta.

For the beginning, take a piece of scotch tape and place it on some smooth surface.  Then using a thin nail art brush and white nail polish, draw the snowflakes following the pictures above. I used an old eyeliner brush, but you can use whatever brush you like as long as it's thin. 
When you're done with white polish, repeat the process using a silver glitter. For this step I used Flormar NA11, which already had a thin nail art brush. Pay attention to the sticker size, it should be as close as possible to the size of your nail.  


Prije prelaska na drugi dio tutorijala, pustite da prođe bar sat vremena kako bi naljepnice bile potpuno suhe. Ja obično naljepnice za sve nokte napravim dan ranije i ostavim tako zalijepljene na rokovnik. 
Kada dođe vrijeme da svoje naljepnice prebacite tamo gdje im je mjesto, polako (ali stvarno polako, kako ne bi popucale) odlijepite selotejp dok ne primjetite da se naljepnica odvojila od podloge. 
Uzmite je pincetom, stavite na nokat, pritisnite prstom kako bi prilagodili obliku nokta i na kraju stavite sloj nadlaka. Ukoliko ipak ispadnu malo prevelike, jednostavno odrežite višak makazama. Gotovo :D

Before moving on to the second part of the tutorial, let the stickers dry at least for an hour.
I usually make stickers the day before. I think it's easier in that way. 
When the time comes to transfer the stickers where they belong, slowly (but very slowly) peel the tape off until you see the sticker is separated from the surface.
Take the sticker using a tweezers, place on the nail and press it with your finger to adjust it to the nail shape. At the end, apply a layer of top coat. If the sticker is too big for the nail, just cut off the excess with scissors. Done :D.


Na ovaj način možete napraviti naljepnice bilo kojeg oblika, boje, veličine... Savršeno za nas koji nismo neki eksperti za crtanje slobodnom rukom, naročito lijevom :D.

I na samom kraju, želim da se zahvalim Jovani sa bloga Searching for spark na Liebster nagradi. Nemam vremena da odgovorim na uslove za preuzimanje, ali svakako mogu da se zahvalim što me se sjetila ;).

Nadam se da će tutorijal biti od pomoći! Pišite mi u komentarima šta mislite.
Do čitanja :***

In this way you can make stickers in any shape, color or size you like... It's perfect for those who are not very good at freehand nail art, like myself :). 

And, I want to say thank you to Jovana from Searching for spark for nominating me for Liebster award. I don't have time these days to respond to the conditions, but I can't say a big thank you for nominating me ;). 

I hope this tutorial will be helpful! Tell me what do you think in the comments bellow...
Till next post :***

6 comments

  1. A ja mislila ti crtala direktno na noktu :D Super je fora sa selotepom, ja sam ranije radila stikere na plastificiranoj foliji jer sam čula glasine da ne može da se radi na selotepu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebalo bi mi 10 dana da nacrtam lijevom rukom :D
      Može, ja uvijek radim na selotejpu. Ranije sam radila na omotu od cd-a, ali ovako mi je dosta lakše ;)

      Pogledala sam tvoj video neki dan, sviđa mi se što si izmjerila nokte kako ne bi morala ništa rezati.

      Delete
  2. ovo je svarno odlično, blago tebi kako si precizna! ja sam skroz smotana sto se manikura tiče :D

    ReplyDelete