Playing with striping tape

Kao što i sam naslov kaže, danas ću vam pokazati moje igrarije sa nekoliko lakova i samoljepljivim trakicama za nokte. U pitanju je jedan od onih manikira koji nisu komplikovani, ali zahtjevaju puno vremena, strpljenja i mirnu ruku. Međutim, kada se ti svi uslovi ispune, rezultati ne izostaju. Nisu ni ovaj put, i iskreno jedva čekam da vam pokažem kako to sve izgleda pa evo fotografije...

As the title says, today I'm going to show you some of my playings with few nail polishes and nail art striping tape. It's one of those manicures that are not complicated but requires a lot of time, patience and a steady hand. And when all these conditions are fulfilled, the results will not fail. This time they didn't either, and frankly I can't wait to show you how it all looks so here are the pics...





Ovo što se ludački presijava ispod crvenog i crnog laka je popularni Flormar 392. Srebrne holo čestice u providnoj bazi, o kojima sam već nekoliko puta pisala u sklopu nekih drugih nail art kombinacija (1, 2, 3). Definitivno zaslužuje čitav post :)
Za ovaj manikir je poslužio kao baza. Nanijela sam ga u dva sloja i sačekala da se dobro osuši kako bih mogla nastaviti. 
Kada je lak bio potpuno suh, na nokte sam dijagonalno stavljala po dvije trakice sa jedne i sa druge strane. Ukoliko nekada budete radili ovako nešto, zapamtite koje ste prve zalijepili jer ako povučete donje (kao ja :D) pokvarićete dizajn na noktu i morati ispočetka.
Preko zalijepljenih trakica nanijela sam jedan sloj Golden Rose Rich Color 21Flormar 313 (samo na jedan nokat), sačekala pola minuta-minut da se osuši, skinula trakice, opet malo čekala da se osuši, zapečatila debljim slojem brzosušećeg nadlaka i gotovo :D. 
Naravno, ukoliko nemate trakice možete se poslužiti običnim selotejpom koji ćete izrezati na željenu debljinu.  

The wild holo thing that shines trough red and black nail polish is famous Flormar 392.  Tiny silver holo particles in a clear base. I wrote about it a few times and I used it in some of my previous designs (1, 2, 3). Definitely deserves its own post :).
It was a base for this manicure. I applied two layers and waited for it to dry so I could continue.
When it was completely dry, I placed two stripes diagonally on one side and on the other. Over those stripes I applied one coat of  Golden Rose Rich Color 21  and one coat of Flormar 313 on my ring finger. Then I waited for a minute or less to dry, took off the stripes, once again waited to dry, sealed the whole manicure with a top coat and that's it :D.
Of course, if you don't own these stripes you can always use scotch tape.



Toliko od mene za danas.

Recite mi šta vi mislite? Sviđa li vam se manikir? Jeste li nekada nosile nešto slično?

Veliki pozdrav do sledećeg posta....

That's all from me for today.

Tell me what do you think? Do you like the manicure? Have you ever worn anything like that?

Till the next post... Bye!

15 comments

  1. Super je! Trakice su super alatka, sa njima se može svašta nešto uraditi...Jednostavan i lep dizajn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, jeftine i multifunkcionalne :) Nešto što svaka lakoholičarka treba :D

      Delete
  2. ne mogu da vjerujem. ovo ljeto nijednom nisam namazala flormar 392, a prošle godine sam jedan potrošila i kupila drugi a njega je ostalo malo manje od pola. obožavala sam taj lak :D
    kupila sam si ove trakice u bijelini, zlatnu i srebrnu, bile kod kineza, za marku. probala sam jednom nešto da uradim ali nije uspjelo :((
    i baš mi se sviđa manikura, morat ću opet da probam nešto sa trakicama, možda iskopiram ovaj tvoj dizajn, mnogo mi se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja ne pamtim kad sam potrošila lak zadnji put :) Ovoga imam još malo manje od pola, ali svakako ću kupiti još jednu bočicu jer ga obožavam koristiti za nail art.
      Skupo ti je kupovati trakice na komad, bolje naruči sa buyincoins-a ili ebay-a za 1-1,5$

      Slobodno iskopiraj :) Na tvoj oblik nokta će biti još bolje.

      Delete
  3. Baš je divna manikura!!! Ali fora je u tome da moraš imati lak za koji je dovoljan jedan sloj, jer nema šanse da se stave dva sloja laka kad se koriste trakice. Jel' da? Ili ima? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima, ima :)
      Na desnoj ruci sam napravila grešku sa crnim lakom, pa sam morala staviti dva sloja i nije bilo problema. Samo u tom slučaju moraš paziti da lak ne bude ni previše mokar a ni previše suh.

      Delete
  4. Ovo izgleda fantastično, gde kupuješ trakice?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Evo tu sam kupila trakice http://www.buyincoins.com/item/4130.html


      Delete
    2. Hvala ti, sada ću da pogledam :)

      Delete