Matching Manicure with Art of Beauty

Današnji post će biti malo drugačiji nego inače. Naime, Dž. sa bloga My Happy Nails je došla na ideju da se svake sedmice rade matching manikiri u paru. Za sada je dogovoreno tako da se sve prijavljene blogerice putem random.org-a podijele na parove, a zatim međusobno dogovore oko teme, boja, tehnika itd. za svoj manikir.

Ove sedmice moj par za matching manikir je autorica bloga Art of Beauty. Nas dvije smo za temu odabrale vodu, a boje koje smo koristile smo ograničile na plavu, bijelu i srebrnu. Što se tiče tehnike, tu smo ostavile slobodu izbora kako bi imale mogućnost različite interpretacije zadatog pojma.
Evo moje verzije...

Today's post will be a bit different than usual. Dz. from the blog My Happy Nails came up with the idea that every week we should do matching manicures in pairs. For now, it was agreed so that all bloggers who enter  split into pairs via random.org , and then agree with each other on the theme, colors, techniques, etc.
 
This week my matching manicure partner is the author of the Art of Beauty blog. The two of us agreed that the theme for this week will be water, and the colors we should use are limited to blue, white and silver. We didn't precisely the technique in order to have the possibility of different interpretations of the theme.
Here's my version... 




Kombinovala sam gradient i saran wrap tehniku. Za one koji ne znaju, saran ili cling wrap je nail art tehnika i radi se na dva načina. Prvi se radi tako što se komad zgužvanog celofana umoči u lak a zatim lagano tapka po noktu dok se ne dobije željeni efekat.  Ja sam, kao što vidite na slikama, na taj način dodala srebrni lak. Drugi način je nanijeti dva različita laka i dok je onaj gornji još uvijek vlažan, takođe zgužvanim parčetom celofana tapkati po noktu kako bi onaj donji "provirio". Tapkate dok ne budete zadovoljni efektom.

Lakovi koje sam koristila su:
Flormar 400 - bijeli
Flormar 423 - svijetlo plavi
Catrice 400 Blue Cara Ciao - plavi
Flormar 436 - srebrni (2012 kolekcija)

I combined gradient and saran wrap technique. For those who don't know saran wrap is a nail art method and it can be done in two ways. First one includes dipping a piece of crumpled cellophane into nail polish and then slightly tapping over your nail with it. With the second way, you should use two different nail polishes on your nail, and while the one on top is still wet, also tap over your nail with a piece of crumpled cellophane. I did this design with the first option. 

Nail polishes I used are:
Flormar 400 - white
Flormar 423 -light blue
Catrice 400 Blue Cara Ciao - blue
Flormar 436 - srebrni (2012 collection)




To je bila moja interpretacija teme, a kako je Art of Beauty odgovorila na izazov pogledajte OVDJE.

Recite mi šta mislite o matching manikirima? Sviđa li vam se ideja?

Veliki pozdrav!!!

It was my interpretation of the theme, and how Art of Beauty answered on this weeks challenge check HERE.

Tell me what do you think about matching manicures? Do you like the idea?

Till next post... Bye!

21 comments

  1. Bas su neobicni, super je ispalo :-)

    ReplyDelete
  2. Fenomenalan ti je manikir! Dopada mi se izbor boja koje si kombinovala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) To su bile boje koje smo odabrale, pa sam od raznih kombinacija izabrala ovu kao najprihvatljiviju.

      Delete
  3. Ovo mi se jako dopada, jako, izgleda veoma otmeno, zabavno i nosivo :)!

    Ova tehnika je moj domaći zadatak.

    ReplyDelete
  4. Veoma mi se dopada tvoj manikir. Dobra ideja za kombinovanje tehnika.

    ReplyDelete
  5. Super je ispalo.Sviđa mi se ideja o matching manikir

    ReplyDelete
  6. Ovo je sjajno... Odusevljena sam kako divno izgleda srebrni Flormar na celu kombinaciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se sviđa. Inače ne volim takve srebrne lakove, ali za nail art su odlični.

      Delete
  7. Replies
    1. Meni je ovo prva, ali svakako ću ponoviti još koji put.

      Delete
  8. Bojana krasno je.... nokti samo za gledati....

    ReplyDelete
  9. predivno je ispalo...a ideja za uparivanje i uskladjivanje sa jos nekom clanicom mi je divna :)Nesto kao tajni prijatelji :) A nokti su ti prelepi...

    ReplyDelete
  10. Ovo mi je baš baš :)
    Moram probati taj saran wrap, zvuči jednostavno iako sam sigurna da ću zbrljati :)

    ReplyDelete