Neon Orange

Kao što sam obećala u prethodnom postu, danas ću vam pokazati još jedan Gabrini neon lak. Ovoga puta u narandžastoj boji, toliko drečavoj da ne možete ostati neprimjećeni :D.
Nijansa pod brojem 03 je dio posebne Gabrini Neon kolekcije. Prvi put se susrećem sa ovom kolekcijom, i zaista nemam puno informacija o njoj a ni na sajtu nisam pronašla ništa korisno što bih mogla podijeliti sa vama. Ono što znam je da su bočice drugačije i da je četkica nešto kraća i šira nego kod lakova iz standardne postave. U bočici se nalazi 13 ml proizvoda, a cijena je 1,5 KM (0,80 EUR).

Like I mentioned in my previous post, today I'm going to show you another Gabrini neon nail polish. This time it's orange colored and so bright you can't not to notice it :)
Shade No. 03 is part of the Gabrini Neon collection.  This is the first time I see this collection and I really don't know much about it. I was looking for some information on their website, but I didn't find anything useful to share with you. What I do know is that the bottle is different and that the brush is slightly shorter and wider than the regular one. Bottle contains 13 ml of nail polish, and the price was about 0,80 EUR.





Kvalitet ove nijanse se drastično razlikuje od prethodnog Gabrini laka o kojem sam pisala. Dva sloja su sasvim dovoljna za ujednačeno i potpuno prekrivanje, a i trajnost je dosta bolja. Nosila sam sam ga na noktima nekih 4,5 dana, sa nadlakom.  Moram spomenuti da ovaj lak zapravo ima neki polumat/rubber (gumeni) finiš koji sam pokušala uslikati na prve dvije fotografije, ali se razlika baš i ne vidi.

The quality of this shade is very different compared with the last Gabrini nail polish I wrote about. Two coats are sufficient for opaque color. It has a kind of semi matte/rubber finish which I tried to capture in the first two photos...
I wore this nail polish at least four or five days, with top coat.




I to je otprilike to. Bojom sam jako zadovoljna a i prilično iznenadjena kvalitetom jer sam očekivala da je rijedak i da ću morati stavljati bijeli lak ispod. Još jedna meni bitna stvar kod ovog laka je da nema onaj neprijatni miris karakterističan za Gabrini lakove.

Šta vi mislite? Sviđa li vam se nijansa? Imate li neki od Gabrini Neon lakova?

Pozdrav!!!

That's pretty much it for today. I'm really satisfied with the color and surprised by the quality of this shade. 

What do you think? Do you like the shade? Maybe you own some of Gabrini Neon polishes?

Till next post... Bye!!!

21 comments

  1. Odlican je! Narandzasta mi je omiljena boja, a ovaj izgleda odlicno! SUper je sto nema te uobicajene mane koje neonci imaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni je jedna od dražih, pogotovo ovako drečava :)

      Delete
  2. predivan je!! Imam identičan od essenca iz njihove season of extremes kolekcije i baš po svemu su isti. kvaliteta i boja su divne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam dugo kupovala Essence lakove, pa nisam u toku ali čini mi se da znam koja je to LE bila. Okrugle bočice sa bijelim čepovima?
      Boja je prava ljetna, šteta je ne imati ovakav lak :)

      Delete
  3. Imala sam jednu nijansu iz ove neon kolekcije, ali bio je jedan od onih kojima obavezno treba bijeli ispod :/ Ovaj tvoj je predivan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta za taj tvoj.
      Doduše, ostalih par nijansi koje su bile djelovale su mi dosta providno. Imala sam sreće sa ovim :)

      Delete
  4. Prvo, imas predivne nokte !!!

    Nisam mogla vjerovat kada sam vidjela post, upravo sam isti lak nalakirala :))

    Divan je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno!!!

      Baš isti? Gabrini?
      Onda znaš kako blješti uživo :DD

      Delete
  5. imam i ja ovaj i nikad ga nisam nosila samog. sad mi žao. al neće još doći na red, gr paket ima prednost :p
    i dodala sam te na fb-u da te dodam u našu bih beauty bloggers grupu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidjela sam ga kod tebe, čini mi se da je bio gradient u pitanju.
      Da znaš da ću ti ukrasti tu kombinaciju boja :)

      Vidjela sam. Dodaj :)

      Delete
  6. Baš dreči :D
    Imam jedan Gabrini neonac ali mi se stvaraju mehurići.
    Nokti su ti prelepi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš baš dreči :)
      Slike djeluju nekako zblurano zbog njega :)

      Srećom, ja nemam puno lakova sa tim problem a i kad ih se par stvori Essence nadlak popravi stvar.

      Hvala :)

      Delete
  7. Svidja mi se, a pre par dana sam se lomila da li da ga kupim ili ne jer sam sve vise razocarana u Gabrini lakove... Imam neon plavi NO6 i isto ima gumeni finis (a i pojavili su mi se mehurici). Sad vise nisam sigurna da li da ga kupim.. Najverovatnije da necu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja neki ljubitelj njihovih lakova. Uvijek radije uzmem GR ili Flormar koji su daleko bolji, a cijenom u skoro istom rangu.
      Ali, ovaj mi je zapao za oko zbog boje i za sada sam zadovoljna. Nadam se da se neće brzo zgusnuti.

      Flormar 421 mi djeluje dosta sličan, pa pogledaj ako budeš imala priliku.

      Delete
  8. Prekrasan je! :) Ja nisam baš neki fan narančaste na noktima, nikad me nije posebno privlačila. Al ovo je toliko krasno da ću si odmah sutra potražit neki narančasti neonac :)

    ReplyDelete
  9. Kako je ovo mocna nijansa za preplanuli ten...Pih sto nisam crnkinja? :D

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Kako je lijep.
    Pravi ljetni lak,baš za preplanulu kožu.



    http://geekly-chic-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kakva pomorandza! U poslednje vreme volim narandzastu boju na noktima. Odlican je! :)

    ReplyDelete