Bright Neon Pink

Evo jednog pravog ljetnog laka. Imam ga već neko vrijeme, i spominjala sam ga u postu o novitetima prije par sedmica. Zapravo sam planirala post o njemu da objavim dosta ranije, ali mi nije polazilo za rukom da ga uslikam. Ni sada nisam u potpunosti zadovoljna, ali eto... Trudila sam se  :)
Radi se o Gabrini Multivitamin laku pod brojem 365, a evo i kako izgleda na noktima...

Here's one summer nail polish. I have it for a while and I have mentioned it in one of my new in  posts a few weeks ago. Actually I planned to write a post about it long time ago, but I had problems with taking pictures of it. I'm not completely satisfied this time either, but... At least I tried :)
It's Gabrini Multivitamin 365, and here are the pictures... 





Uživo je puno drečaviji, ali i pored stotinjak slika u različitim uslovima intenzitet boje jednostavno nisam mogla uhvatiti.  Moraćete zamisliti :D
Iako sam bojom oduševljena, kvalitetom baš i nisam. Lak je baš rijedak i za boju iz bočice potrebno je nanijeti najmanje tri deblja sloja. A kako bi se ti silni slojevi osušili, potreban je naravno i nadlak. Na kraju je sve to poprilično debelo i može da izdrži na noktima najviše dva dana prije nego što počne da puca i otpada u komadima.
Ali, za nekoga ko često mijenja lak to i nije veliki problem a i za cijenu od 1,00 KM (0,50 EUR) nisam sigurna smijem li uopšte da prigovaram :).

You're gonna have to imagine it's true brightness :) I took about a hundred photos and I still couldn't capture that color intensity. 
Although the color really impressed me, quality is not so good at all. The consistency is really thin. Requires at least three thicker layers for full coverage. Of course, to make those layers dry you will have to add a layer of fast drying top coat. At the end it's very thick on nails and it can last one or two days before it starts peeling and falling off in pieces. 
But, for someone who frequently changes nail polish it's not a big  problem.




Eto, to je to za danas. U sledećem postu će biti još jedan Gabrini neonac, još drečaviji a i fotogeničniji :)

Puno pozdrava!!!

That's it for today... In the next post you'll be able to see another Gabrini neon polish, much brighter and photogenic :) 

Buy!!

11 comments

  1. Lijepa bojica :) Gabrini općenito ima super nijansi, mada su mi Golden Rose lakovi puni bolji što se tiče kvalitete :)

    ReplyDelete
  2. Letnja roze, za malo tena savrsena. :)

    ReplyDelete
  3. Predivan je :) Za takvu boju vrijedi zezat se s tri sloja ;)

    ReplyDelete
  4. neonce je redovito problem uhvatit kamerom, ali dobro izgleda :D

    ReplyDelete
  5. Mazala sam ga mnoogo puta, boja je predivna, samo što mi se osušio brzo :( Tako svi njihovi lakovi :(

    ReplyDelete
  6. Na zalost vecinu neonaca je tesko uslikati realno. Zamisljam koja mu je realna boja. Odlicnp to stoji! :)

    ReplyDelete
  7. Ma džaba to što se tebi lično ne sviđa, kad ugledam bilo koji lak na tvojim noktima ja se razduševim (što zbog tvog oblika noktiju, što zbog dužine), stvarno ih neguješ i oblikuješ svetski! A i lepo ti čuči ova pink.

    ReplyDelete
  8. Divna boja !!!

    Ove godine sam i ja uvela iste nijanse, divni nokti !

    ReplyDelete
  9. Bozanstveno! Obozavam tvoje nokte!

    ReplyDelete