Golden Rose Rich Color 22

Naravno, nastavljam sa swatchevima Golden Rose Rich Color lakova. Danas je na red došao broj 22, divna tamno crvena nijansa koja je mnogo ljepša na noktima nego u bočici.

Of course, this post is about Golden Rose Rich Color swatches too. Today I'll show you No. 22, lovely dark red color, which is much nicer on the nails than in the bottle.




Zbog vremenskih uslova i lošeg osvjetljenja bila sam prinuđena da napravim svoj "uradi sam" lightbox, i ove fotografije iznad su njegova premijera :)
A fotografije ispod su slikane na prirodnoj svjetlosti sa tračkom sunca...

Because of the weather and bad lighting conditions I had to make my own DIY lightbox, and these photos above are its premiere :)
And, the photos below were taken in the daylight...





O karakteristikama laka nemam puno da kažem, savršeno se maže i prekriva u jednom sloju kao i ostali koje sam do sada probala (osim ljubičastog, kojem su potrebna dva). Na četkicu sam se navikla toliko da mi sada nedostaje kada uzmem neki drugi lak :).

Nadam se da vam se sviđa boja. Jeste li kupili koji od ovih lakova u međuvremenu?
Do čitanja...

I don't have much to say about this shade, it's very easy to apply and it gives full coverage in only one coat. And, I'm so used to the brush that I miss it when I'm using another nail polish.

I hope you like the color. Have you bought which one of these in the meantime?
Till next post...
Bye!

12 comments

  1. fantastična boja, a namazala si ga perfektno!

    ReplyDelete
  2. Fenomenalan lak, kod mene se nažalast zatvorila trgovina koja je držala GR, sada mogu samo plakati. Predivno namazano i jako ti lijepo pristaje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš šteta što se zatvorila sada kad imaju bolje lakove nego ikada :(

      Delete
  3. beautiful red color! love it!! :)

    ReplyDelete
  4. Divno. I boja i kako ti stoji. Imam već nekoliko takvih crvenih tako da ovaj neću kupiti, ali možda ga uzmem kada potrošim postojeće zalihe :D
    Čestitke na DIY lightboxu. I ja bih napravila jedan, ali nemam gde da držim lampe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Moram priznati da se i meni sviđa kako mi stoji :)
      Što se tiče lightboxa, napravila sam ga od kartonske kutije a sada već pregovaram za drvenu konstrukciju jer ovaj neće dugo izdržati.
      A lampe možeš uzeti one manje što se mogu kačiti za sto, pa ih skloniš nakon upotrebe.

      Delete
  5. baš je dobar, još kad kažeš da je u jednom sloju <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prekriva u jednom sloju u potpunosti, ali ja uvijek stavljam dva :D To mi prosto spada u rutinu lakiranja, a i ako se dese neke greškice sa tim slojem popravim.
      Baš sam o tome pisala u prošlom postu, pa nisam ponovila i ovdje.

      Delete