CATRICE - LE Malaika Raiss


Otkako sam otkrila Essence i Catrice kozmetiku s nestrpljenjem iščekujem svaku izmjenu asortimana i sve limitirane kolekcije koje izbacuju. U nekoj nađem nešto za sebe, u nekoj ne, ali svejedno volim da pratim šta je to sve novo, tražim swatcheve, recenzije, pa na osnovu toga odlučujem treba li mi nešto ili ne. Međutim, ponekad se desi da se prosto zaljubim u dizajn, boje i proizvode pa onda nema ni čitanja recenzija ni traženja swatcheva već nastupa impulsivna kupovina i "jedvačekanje" da se te stvarčice probaju. Tako je bilo sa Catrice Malaika Raiss kolekcijom koja me je očarala na prvi pogled kombinacijom zlatne i svijetlo roze boje i izborom nijansi proizvoda. Pa ako vas zanima šta sam sve kupila i probala nastavite čitati, jer iako je ova kolekcija sudeći po Catrice web stranici već prošla, kod nas u BiH je još uvijek aktuelna.

Malaika Raiss kolekcija sadrži: tri cream to powder proizvoda (bronzer, rumenilo i highlighter), dva ruža za usne, dvije olovke za obrve (obe namijenjene ženama koje imaju svjetliju kosu/obrve), četkicu popularnog "toothbrush" oblika, dva laka za nokte, primer i mist za fiksiranje šminke. Ja sam za sebe odabrala rumenilo, brozer, jedan ruž, olovku za obrve i četkicu. 




Počeću od Catrice Malaika Raiss rumenila jer mi je ono apsolutni favorit kada je u pitanju ova kolekcija. Kao što vidite dolazi u prilično velikoj staklenoj teglici koja sadrži čak 15gr proizvoda (kao i bronzer i highlighter). Spomenula sam već da je u pitanju cream to powder tekstura, što znači da je prozvod kremaste teksture sve dok ga ne stavite na kožu, kada prelazi u puderastu teksturu. Na sam dodir, u teglici, učinilo mi se pomalo suho, ali od topline prstiju postane kremasto i jako lako i ravnomjerno se nanosi. Ja ga nanosim prstima na željeno mjesto a zatim izblendam četkicom. Najčešće sam koristila upravo ovu četkicu iz kolekcije. 
Sama nijansa je prekrasna, zove se C01 Daydreaming i ime je potpuno opravdano, jer iako ova njegova pink/breskvasta boja u pakovanju djeluje pomalo napadno, kada se izblenda dobije se baš prirodna, zdrava boja lica. Ako mene pitate, upravo kao blago prirodno rumeni obrazi. Meni jako dugo traje na licu, ostane do skidanja šminke potpuno nepromijenjeno. Nema potrebe za fiksiranjem, mada ja na kraju kad fiksiram onaj masniji dio lica ipak ovlaš pređem četkicom. Pigmentacija je odlična, tako da je potrebno zaista malo proizvoda kako bi se dobio željeni izgled.
Moram spomenuti i da sam ovo rumenilo par puta koristila i na usnama i da odlično izgleda i kao ruž.


Catrice Malaika Raiss C01 Bronze Sugar je malo nezahvalnije teksture u odnosu na rumenilo. Malo je suvlji, i neravnomjernije se nanosi, što znači da zahtjeva malo više truda da se postigne dobar efekat. Iako izgleda prilično taman u pakovanju, kada se izblenda dobije se baš lijepa boja preplanule kože bez imalo narandžastih tonova. Nije baš pogodan za konturisanje, iako sam ga ja djelimično zbog toga i kupila. Jednostavno kad se dovoljno izblenda da lijepo izgleda na koži, nije dovoljno intenzivan da bi izdefinisao lice. On zapravo samo daje taj lijepi preplanuli izgled koži. 
Pogodan je za žene svjetlijeg tena.



Ruž koji sam uzela je C01 Almost Lover. Osim njega postoji još jedan, dosta tamniji, prava jesenja nijansa, ali meni te nijanse ne stoje baš nikako tako da sam ga preskočila. A ni ove pink ne nosim baš često, ali eto, učinio mi se predivnim u kombinaciji sa rumenilom. I stvarno jeste, krasna pink boja. I upravo gledam swatch na ruci, i u hladu mi djeluje kao hladna pink nijansa a na suncu kao topla. Ali, pošto je jedan od onih ruževa koji čine da zubi izgledaju žući mislim da je ipak hladni podton. 


Jako je kremast na dodir, i ugodan na usnama ali se zbog nešto tvrđe teksture ponegdje neravnomjerno nanosi. Uglavnom ništa što se ne može popraviti pažljivijim nanošenjem ili korištenjem odgovarajuće olovke. Pigmentacija mu je jako dobra, a finiš nije mat kao što piše na sajtu, već daje neki kremasti, pomalo satenski efekat. Prilično dugo traje na usnama, i nakon skidanja ostavlja "stain" na koži.


Što se tiče olovke za obrve, izabrala sam nijansu C02 Blonde Ambition, koja mi savršeno odgovara što se tiče nijanse. I tvrdoća olovke je taman kako treba. Jedino što mi je zasmetalo su "mrvice" koje ostavlja u tragu za koje sam kasnije ustanovila da su zapravo vlakna koja služe da dodaju "dlačice" ili da popune rupe u obrvama. I tek kada sam to pročitala na olovci, primjetila sam da je vrh malo "čupav".  Nisam baš sigurna koliko to pomaže ili odmaže, uglavnom ja je koristim svakodnevno za normalno brzinsko popunjavanje obrva.  Ništa lošija niti išta bolja u odnosu na olovke koje već imam.



Za kraj sam ostavila četkicu. Moram reći da sam je kupila samo zato što je tako lijepa, nisam uopšte razmišljala o tome koja joj je zapravo namjena. Kasnije sam, gledajući kolekciju na Catrice web stranici, vidjela da je to zapravo multifunkcionalna četka za lice. Namjenjena je  i praškastim i kremastim proizvodima. Čekinje su joj jako guste i ona je jako čvrsta. Meni se pokazala kao odlična za ove kremaste proizvode iz kolekcije. Nakon što ih nanesem prstima na željena područja, lagano izblendam četkicom samo ivice jer ako blendam jakim i kružnim pokretima ona jednostavno kupi boju sa lica. Zgodna je i za nanošenje kremastih proizvoda namjenjenih konturisanju jer je taman te dužine i širine da povuče liniju ispod jagodične kosti. Ako niste navikli na ovaj oblik četkice trebaće vam neko vrijeme da se naviknete na samu tehniku šminkanja jer se prilično razlikuje od šminkanja običnim četkicama.

Sve u svemu, jedna jako lijepo smišljena kolekcija što se tiče dizajna ambalaže ali i kada je u pitanju kombinacija proizvoda i boja. Rekla bih da je ovo bila jedna uspješna saradnja između fashion dizajnerke Malaika Raiss i Catrice kozmetike, jedna od najljepših kada je u pitanju ovaj brend.

Za sam kraj vam ostavljam swatcheve svih proizvoda i naravno sliku gdje možete vidjeti kako to sve izgleda na licu. Uzmite u obzir da sam svega nanijela više nego inače kako bi se vidjele boje, jer ih kamera obično "pojede".


Hvala na čitanju :) 

No comments