Alfaparf Evolution 11.11 - Farbanje izrasta

Post koji vam danas pišem je nastao sasvim slučajno i potpuno neplanirano. Krenula sam da ofarbam već velik izrast, pripremila sve što mi je potrebno, ugledala foto aparat i pomisilila zašto da ne uslikam rezultat farbanja jer mi se nije jednom desilo da tražim kako određena boja izgleda na izrastu, koja daje hladniji ton a koja topliji, koje su jače odnosno blaže prema kosi i tjemenu i tako dalje. 
Pomislila  sam kako će to biti  koristan post za sve one koje se same farbaju, muku muče sa izborom farbe za plavu kosu i poput mene traže iskustva drugih na internetu.



Prvo da napomenem, ja nisam frizer, i sve što znam oko farbanja kose naučila sam, takoreći, na svojoj glavi i čitajući razne forume, članke, postove na internetu. Tehniku farbanja izrasta sam usavršila i jako brzo to sama sebi uradim. Naravno, ponekad to radim i kod frizera ali kako i nema neke razlike između rezultata u salonu i kod kuće, često to završim sama.
Što se tiče izbora nijanse, malo potražim po internetu, pogledam karte sa nijansama na prodajnom mjestu, informišem se oko oznaka farbi brenda koji me zanima itd.
Do sada sam koristila Wella, Revlonissimo, Keune, Inebrya, Indola, Selective itd. Kao najbolje su mi se pokazale Revlonissimo i Wella Koleston, ali do njih je teško doći u slobodnoj prodaji, pa sam primorana da tražim alternativu. 

A prije nego što konačno pređem na stvar moram još da vas "upoznam" sa mojim problemima vezanim za kosu. Farbam se u plavo već nekih 15 godina. Nisam sklona promjenama ali nikad nisam u potpunosti ni bila zadovoljna bojom. Moja želja je oduvijek bila takozvana baby blond boja. Dakle, ne ona vještačka blajhana, bijela, već prava nježna skroz svijetlo plava ali da nije žuta ni previše  siva. I nikad nisam htjela da pomoću izbjeljivača postižem boju jer mi je dlaka jako,jako tanka i tih nekoliko pokušaja dobijanja boje pomoću blanša, na nagovor frizera, se neslavno završilo. Jedino što mi je nakon blanša preostajalo je da ćekam da kosa izraste i bude odsječena.
U zadnje dvije godine sam prošla kroz ombre/baleyage fazu, a sada se treba vratiti na staro, tj. postići da gornja polovina kose bude iste boje kao i donja. Naravno, bez blajhanja.
Prirodna boja kose mi je negdje izmedju nivoa 6 i 7, sa prisustvom crvenog pigmenta.


Iznad možete vidjeti sve što vam je potrebno za farbanje izrasta kod kuće. Tu se, naravno, nalaze farba i hidrogen, zatim posuda sa označenim mjerama za tečnost kako bi vam bilo lakše dozirati, četkica za nanošenje, nekoliko šnala, i ovo crno što igra ulogu izgužvane podloge za slikanje je frizerski ogrtač koji služi da zaštiti odjeću, samo je puno kraći od onih koje viđamo kod frizera. Umjesto njega možete koristiti i neki stari peškir ili staru majicu jer se farbe ne mogu baš tako lako oprati sa odjeće.

Pa da pređemo na farbu.
Nemam mnogo iskustva sa Alfaparf farbama, osim jednog farbanja prilikom prelaska iz čisto plave boje na balayage, i jednog preliva sa baš ovom Alfaparf Evolution 11.11. 
Izabrala sam upravo ovu pod brojem 11.11 (Intense Ash Platinum) jer sadrži intenzivno pepeljaste tonove koji služe da "ponište" te crvene pigmente. A kako mi kosa nakon dva prethodna farbanja još uvijek nije dovoljno plava i još uvijek je "brassy" tj. vuče na bakarno baš te pepeljaste nijanse su mi potrebne.



11.11 je tzv. highlift blond boja, a one se miješaju sa hidrogenom u omjeru 1:2. Meni je u ovom slučaju bila potrebna jedna cijela tuba farbe od 60ml  i 120 ml hidrogena od 9%.


Na ove četiri slike sam pokušala da prikažem djelovanje farbe, pa se na prvoj slici vidi izrast prije nanošenja, na drugoj stanje odmah po završetku farbanja, zatim stanje prije ispiranja na trećoj i konačan rezultat na četvrtoj slici. Držala sam farbu nekih 50-60 min, kako se obično i radi sa plavim bojama.
Fotografije su slikane na dnevnoj svjetlosti, bez blica.

Rezultat je otprilike kao što sam očekivala, izrast je prilično narandžast, ali dosta posvijetljen.  Mislila sam da će biti tamniji. Ostatak kose nije baš primio sivu boju kao što sam mislila da će, ali je lijepa i hladna nijansa od koje očekujem da će se malo isprati kroz dva,tri pranja. Efekat bi bio mnogo bolji da je izrast od nekih mjesec dana, pa uzmite to u obzir. 

Nisam primjetila da mi ova farba isušuje kosu više nego ostale, ali nije imala ni onaj efekat zaglađivanja dlake kakav imaju neke profesionalne farbe. Ne znam kako to da objasnim, ali jednostavno se neke farbe sapiraju kao da je balzam na kosi. Nekako je omekšaju i prsti klize prilikom ispiranja. Sa ovom farbom to nije slučaj.
I bilo mi je neobično kako ne "grize" kako to obično biva sa ovim jakim farbama. Tek negdje zadnjih 15 min sam osjetila blago peckanje a obično se to peckanje desi u prvih 15-20 min.

Najveći plus kod Alfaparf farbi je zapravo prilično niska cijena s obzirom da su u pitanju profesionalne farbe. Mislim da farba i jedna bočica hidrogena izađu nešto oko 10KM. Tako da bih mogla malo i da eksperimentišem sa miješanjem nijansi što mi je prilično skupo kad su u pitanju farbe  čija je cijena blizu 20 KM.

To je otprilike sve za danas. Napisala sam vam otprilike sve što bi moglo biti korisno pri kupovini farbe, a ako sam nešto izostavila pitajte u komentarima :)

Farbate li se same ili se ipak radije prepustite frizeru? Kakva su vaša iskustva sa Alfaparf farbama?

Hvala na čitanju :*

4 comments

  1. Odličan post!

    http://herecomesaajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. Jel ima 6.1 i kako mogu da porucim, koja je cenaena?

    ReplyDelete
  3. Jesi li odmah namazala farbu na cijelu kosu i držala 50 min ili prvo samo korijen pa na kraju sve?

    ReplyDelete