AVON Anew Antioxidant Purifying Mask


Mnogo puta sam pisala o Avon proizvodima, naročito o lakovima za nokte i tu i tamo o još nekim proizvodima iz asortimana dekorativne kozmetike. Međutim, skoro ništa nisam pisala o preparativi iako sam zaista mnogo toga i probala i potrošila. Nekim provjerenim proizvodima se svaki put vraćam, ali volim probati i nove. A kako mi je u jednom od prošlih paketića stigla ova nova Avon Anew Clinical maska za lice, testirala sam je nekih mjesec dana pa ću u nastavku ovog posta da vam napišem svoje utiske.

Zaključila sam da u zadnje vrijeme sve češće posežem za maskama za lice, valjda zato što je ponuda bolja i raznovrsnija nego ikada, bar što se tiče našeg tržišta, tako da sam se baš obradovala kada sam u paketu ugledala ovu masku.
Tačan naziv je Avon Anew Clinical Defend & Repair Antioxidant Purifying Mask. U uputstvu koje se pored maske nalazi u pakovanju piše da je namjenjena čišćenju lica i da beživotnoj koži vraća sjaj, te da sadrži SmartRepair kompleks i moćne antioksidante koji se bore protiv slobodnih radikala i njeguju kožu štiteći je od spoljnih faktora kao što je zagađenje vazduha koje najviše utiče na znakove starenja. Napominju i da je maska obogaćena bijelom glinom koja upija višak sebuma i čisti začepljene pore pružajući koži blistav izgled.



Koristi se tako što se ravnomjerno nanese na lice, izbjegavajući područje oko očiju i usne, drži 15 minuta i na kraju ispere mlakom vodom. Preporučeno je korištenje dva ili tri puta sedmično. Ja sam je koristila dva puta sedmično, tj. svaka tri ili četiri dana. Često sam je držala nešto duže nego što je navedeno. A ispiram je na način da dobro isperem vlažnu maramicu vodom i onda polako skidam masku sa lica. Nakon dva-tri poteza isperem maramicu i tako ponavljam dok god lice ne bude čisto. Možete to uraditi i peškirom ili samo umivanjem rukama, ali je na kraju rezultat ili prljav peškir ili umivaonik. Ovako samo na kraju bacite maramicu i to je to.




Kao što vidite, sama maska se nalazi u tubi jako lijepog minimalističkog izgleda koji je meni i najdraži kad je u pitanju preparativna kozmetika. Nekako, ako je čist, uredan, precizan i funkcionalan dizajn ambalaže imam utisak da će takav biti i efekat samog sadržaja. U tubi se nalazi 50 ml proivoda što je dovoljno za nekih 8 do 10 nanošenja. Moja je nakon mjesec dana korištenja pri kraju.


Zaboravih spomenuti da sam uz masku dobila i ovaj, više nego odličan, silikonski aplikator koji mi olakšava nanošenje maske u toj mjeri da se pitam kako sam uopšte ikad nanijela masku bez njega. Šalu na stranu, do sada sam koristila onaj klasični pljosnati kist za tečni puder ali ovo je neuporedivo bolje, efikasnije i lakše za upotrebu. Bar kada je u pitanju ovaj tip maski za lice.




E sada, ono što je važnije od ambalaže, sadržaja, aplikatora i svega ostalog o čemu sam se raspisala u prethodnim redovima, su naravno efekti koje sam dobila primjenom ove maske u trajanju od mjesec dana.
Prvo, moram napomenuti da sam dobila masku u isto vrijeme kada i još nekoliko koleginica blogerica, i da su neke spomenule da ih je maska peckala što smo pripisale alkoholu kao jednom od sastojaka koji se nalazi pri vrhu liste, što znači da je u velikoj koncentraciji. Evo, ispisaću vam ispod sve sastojke ukoliko vas zanimaju. Ali, meni se to peckanje nije desilo ni jednom, iako imam osjetljivu kožu sklonu crvenilu koja burno reaguje na agresivne sastojke.


Po onome što je pisalo na uputsvu, od maske sam očekivala da mi lice bude čistije u smislu smanjenog broja mitesera na t-zoni, jer je maska namjenjena čišćenju kože, i to se jeste desilo ali ne u tolikoj mjeri. Tj. ova maska nije dovoljna ukoliko imate izraženije probleme sa miteserima. Ili, da kažem, dobro će doći u kombinaciji sa još nekim proizvodima namjenjenim ovom problemu.
Ali, ono što nisam očekivala a desilo se, su drastično smanjene pore i lice koje je mnogo više glatko nego ranije. Ovo sa porama sam otkrila tako što sam nakon dvije-tri primjene primjetila da mi highlighter na licu bolje stoji. Inače, ako nanosite highlighter znate da često naglasi proširene pore. A nakon toga se jednostavno golim okom vidjelo da su na obrazima pore manje nego što su bile, i da je sam tonus kože bolji. Nakon skidanja maske sa lica, svaki put osjetim pod prstima da je koža nekako čvrsta, sjajna i glatka. Uočila sam i da mi koža  lica ima onaj lijepi zdravi sjaj i da se manje masti na t-zoni. Inače nemam mnogo masnu kožu, tu i tamo mi se desi da šminka sklizne sa tih masnijih dijelova, ali to mi se sada sve rijeđe dešava.  Na njegovanu i zdravu kožu se u svakom slučaju šminka ljepše nanosi a i duže traje.

Uglavnom, preporučujem ovu masku ženama koje imaju problema sa masnom kožom i onima koje imaju proširene pore i nadam se da će vam, ukoliko se odlučite na kupovinu, pomoći. Ja sam zaista prezadovoljna, i nisam očekivala baš ovako vidljive efekte u tako kratkom periodu. Žao mi je što nisam uslikala lice prije i poslije, ali to je svakako teško uočiti na slikama, Primjetniji mi je taj neki osjećaj da je koži ugodno, ne znam kako da bolje objasnim. 

Mislim da je mjesec dana sasvim dovoljno da se vide efekti ovog tipa proizvoda, s tim da  ovu masku planiram naručiti i koristiti i dalje. Nadam se da će duže korištenje doprinijeti i smanjenju nastajanja mitesera.

I pošto sam u svojoj kratkoj beauty blogerskoj istoriji svaki proizvod slikala na djelu, evo i ovog "alien" izdanja. 










To bi bilo sve što se tiče priče o Avon Anew Antioxidant Purifying maski za lice :).

Pišite mi u komentarima s čim se vi borite protiv ovih napasti kao što su proširene pore, miteseri...? Koristite li maske? Imate li neku koju biste preporučili? Iz kućne radinosti ili "kupovnu"?



Hvala na čitanju! Do sledećeg posta ;)





*PR uzorak

No comments