CHICnails: Nokti inspirisani CHICovnik-om!

Inspiraciju za nail art često nalazim van blogova o noktima i tudjih slika, u nekim svakodnevnim stvarima. Ponekad to bude odjeća, ponekad nakit, ponekad se same boje slože u neku ideju a evo danas mi je za inspiraciju poslužio ovogodišnji CHICovnik.

Ako niste znali, CHICovnik je prvi ženski rokovnik napravljen u BiH i po ugledu na ostale slične proizvode svake godine izlazi sa novim izgledom. Mene je ovogodišnji oduševio i čim sam ga ugledala znala sam da moram nešto slićno napraviti na noktima. 
Pa, evo kako izgleda kada uparite nokte sa omiljenim rokovnikom!






























Sav nail art je uradjen slobodnom rukom i uz pomoć par kistova, s tim da sam cvijetne vjenčiće napravila koji dan ranije u vidu stikera za nokte. 
Proizvodi koje sam koristila za ovaj manikir su:
- Eveline 253 - bijeli lak
- Golden Rose Rich Color 35 - crni
- Avon Mirror Shine Gold Foil - prastari zlatni Avon lak kojeg ljubomorno čuvam za potrebe crtanja po noktima jer nigdje nisam našla ni približno sličan

- Catrice Bye Bye Birdie (pastelno žuti)
- Eveline 915 (mint)
- Golden Rose Rich Color 114 (smedji)
- Essence I love trends Hope for love (zagasita roza) 
- Farmasi My Style 529 (rozi)

Kako bih dobila što pastelnije boje na vjenčićima, većinu lakova sam posvijetlila sa malo bijele u tzv, franken lokvicama. 



Da li Vam se sviđa manikir? Jeste li kupili svoj primjerak ovogodišnjeg CHICovnika? Šta Vas inspiriše ovih dana?
I naravno, ako Vas zanima proces izrade ovog manikira, pišite u komentarima.

Do sledećeg posta :****

9 comments

  1. Moram da priznam da rokovnike nisam nikad koristila. Jednostavno nisam taj tip osobe. Ovaj je baš lep i verujem da je odličan. Manikir je divan! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uvijek nosala kojekakve blokove, notese, sveščice. Iako sada sve možemo telefonom, meni to nije to dok ne zapišem :).

      A što se tiče ovog rokovnika, posebno sam ponosna jer je domaći proizvod, volim kada se pokaže da i vodje ima kreativnih ljudi i kvalitetnih proizvoda.
      I hvala ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala puno! Drago mi je da ti se svidja ;). Svjesna sam da nije savrseno, ali kako je prilicno komplikovano, dobro je i ispalo :D

      Delete
  3. Very chic manicure and it is indeed a perfect match to your agenda!

    ReplyDelete
  4. Manikura je savršena... baš kao i rokovnik! :D

    ReplyDelete