Textured gradient nails

Nakon jako duge pauze, koja se, eto, desila spletom raznim prilika, neprilika, okolnosti, nedostatka volje, inspiracije, vremena, snage itd..., vraćam se sa oporavljenim noktima i jednim manikirom koji sam već neko vrijeme htjela napraviti.
Pošto mene još uvijek drži groznica teksturisanih lakova, naročito onih ljetnih/vedrih nijansi, evo šta sam iskombinovala sa par omiljenih iz Golden Rose Holiday kolekcije (75, 61 i 83) i komadićem spužve :)

ENG: After a very long break that happened due to various circumstances, lack of will, inspiration, energy, etc...., I'm coming back with recovered nails and interesting gradient manicure I wanted to do for a while.
Since the textured nail polish mania still didn't let me go, especially when it comes to summer/bright colors, here's how I combined I few my favorite ones from the Golden Rose Holiday collection (75, 61 and 83) using a little piece of sponge :)








































































Nadam se da vam se svidja ;)
Puno pozdrava do sledećeg posta...

Hope you like it ;)
Till next post :***

5 comments

  1. Prelijepo je ispalo!!! HOĆU I JA!!!!! :DDDDDDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Trebaju ti samo ova tri lakića, komadić spužve i dvadesesetak minuta slobodnog vremena ;)

      Delete
  2. Lijepo izgleda, odlični su mi ovi GR teksturci :)

    ReplyDelete
  3. Prelijepo izgleda, svidja mi se kombinacija boja :)

    ReplyDelete