Golden Rose Jolly Jewels 106

I kod nas u Banjaluku su konačno stigli Golden Rose Jolly Jewels lakovi :). Moram priznati da sam već pomislila da će nas ova kolekcija zaobići, ali na sreću nije. Ne znam da li je riječ o limitiranoj kolekciji za praznike, ili će činiti dio stalnog asortimana ali dolaze u 17 (sedamnaest) predivnih šljokičastih nijansi. Ovdje možete vidjeti koje su to. 
Ja sam, za početak, izabrala četiri: 103 ,106, 108, 115. Slike i swatcheve (ako neko zna našu riječ za ovo neka da prijedlog :D) ćete vidjeti u narednom postu, a u ovom ću vam pokazati samo jednog od njih. Radi se o nijansi 106, koju sam najviše željela. 

Golden Rose Jolly Jewels finally arrived in Banjaluka :) I must admit that I already thought that this collection will not come at all, but luckily that didn't happen. I don't know whether it is a holiday limited edition, or it'll be a part of the permanent product range. They come in 17 beautiful glittery shades. You can see them here.
I chose four of them: 103, 106, 108, 115. Pictures and swatches will be in the next post, and in this one I'll show you just one. It's 106 shade, which I wanted the most.






Na slikama su dva sloja šljokica preko jednog sloja Golden Rose Rich Color 18. Tu su i dva sloja nadlaka, jer površina ostaje dosta hrapava što je i razumljivo kada se radi o ovoj vrsti lakova.
O četkici, pakovanju, mazivosti, cijeni itd. će biti više u sledećem zajedničkom swatch postu.

Za sam kraj, Sretan Božić svima koji danas slavite!
I sretan rođendan mom D.! :***

On the pictures I have two coats of glitter polish over Golden Rose Rich Color 18. I had to apply two coats of top coat to smooth out the surface. 
In my next post I'll show you how it looks on its own, and I'll write about the bottle, brush, amount, price and other stuff...

In the end, I wish you a Merry Christmas!
And, happy birthday to my D.! :***

10 comments

  1. i ja ga imam, samo nikako da postavim slike! super ti stoji!

    ReplyDelete
  2. Prelijep je. Taj nije stigao kod mene, a bio mi je na spisku. :)

    ReplyDelete
  3. Wow that glitter is amazing. Merry Christmas :-)

    ReplyDelete
  4. krasni su mi svi lakovi iz ove linije, nadam se da budem bar jedan uspjela ulovit. i da, sretan božić :)

    ReplyDelete
  5. baš je lijep! jedva čekam da vidim ostale ;)

    ReplyDelete
  6. Stvarno predivan lak.. Joj premazala bih cijeli laptop s njim! O.O Koja dobra ideja :D

    ReplyDelete